دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

فيلم‌برداري مربی استقلال از تماشاگران!

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب: 224486
بازيكنان دو تيم سپاهان و استقلال پيش از بازي امروز (سه‌شنبه) تمرين كردند.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، بازيكنان دو تيم فوتبال سپاهان و استقلال پيش از بازي امروز خود در مرحله يك هشتم نهايي ساعتي پيش از مسابقه در حضور انبوهي از تماشاگران دو تيم در ورزشگاه فولادشهر تمرين كردند.

در حال حاضر حدود 9 هزار نفر سپاهاني و نزديك به هزار و پانصد نفر استقلالي در ورزشگاه فولادشهر حضور دارند.

حضور بازيكنان دو تيم در ورزشگاه باعث تشويق‌ و سروصداي زيادي هواداران شد.

سپاهاني‌ها شعارهايي را عليه استقلال سر دادند و بازيكنان‌شان را از جمله محسن بنگر، رحمان احمدي و محرم نويدكيا را به شدت تشويق كردند. آن‌ها همچنين شعارهايي عليه مهدي رحمتي سر دادند.

در مقابل استقلالي‌ها به تشويق بازيكنان تيم‌شان از جمله رحمتي، فريدون زندي، جباري و... پرداختند.

از حاشيه‌هاي حضور بازيكنان دو تيم پيش از بازي در زمين مي‌توان به خوش و بش پژمان منتظري با مهدي كريميان و همچنين صحبت‌هايي كه خسرو حيدري با محرم نويدكيا و محسن بنگر داشت اشاره كرد.

هنكه مربي تيم استقلال كه در كنار زمين حضور داشت، با گوشي موبايلش از حضور هواداران استقلالي فيلمبرداري مي‌كرد.

حدود يك سوم هواداران استقلال كه در حال حاضر پشت فنس‌هاي زمين فولادشهر و روي زمين نشسته‌‌اند از اين وضعيت ناراضي بوده و معتقدند وقتي بليت تهيه كرده‌اند و بعضا برخي از آن‌ها از بازار سياه بليت‌هايي را با قيمت‌هاي چند برابر تهيه كرده‌اند، بايد روي صندلي‌هاي ورزشگاه مي‌نشستند. البته اين شرايط در حالي وجود دارد كه تمامي صندلي‌هاي ورزشگاه فولادشهر با حضور هواداران سپاهاني و البته 10 درصد از هواداران استقلالي پر شده است.

بيرون از ورزشگاه بعضا تنش‌هاي كوچكي ميان هواداران دو تيم بخصوص در مناطقي كه بايد روي زمين بنشينند به وجود مي‌آيد اما نيروي انتظامي سعي مي‌كند امنيت را برقرار كند.

هواداران سپاهان پيش از شروع بازي با راه‌انداختن موج‌هاي مكزيكي به شدت ابراز خوشحالي مي‌كردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *