سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

آغاز توزیع گسترده گوشت گرم گوسفند

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 224379
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از آغاز توزیع گسترده گوشت گرم گوسفندی در قصابی‌‎ها، میادین میوه و تره‌بار و فروشگاههای زنجیره‌ای خبرداد و گفت: بر اساس پیش‎بینی‌های صورت گرفته، قیمت مرغ در روزهای آینده کاهش خواهد یافت.
به گزارش جهان صدراله دولت در گفتگو با مهر از توزیع گوشت گرم گوسفندی به صورت گسترده خبرداد و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در روزهای آینده توزیع گوشت گرم گوسفندی در میادین میوه و تره‌بار، فروشگاههای زنجیره‌‎ای و شبکه توزیع منتخب آغاز خواهد شد و همین امر بر کاهش قیمت در سطح بازار نیز تاثیرگذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: قرار بر این است که گوشت گرم گوسفندی با قیمت مناسب و مصوب در اختیار مردم قرار گیرد تا علاوه بر دسترسی راحت‌‎تر به این کالای ضروری مورد نیاز، زمینه‌ای برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ها در بازار از سوی برخی فروشندگان گرفته شود.

وی تصریح کرد: همچنین ساماندهی قیمت مرغ نیز در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته و بر این اساس شرایطی فراهم خواهد شد تا شهروندان بتوانند مرغ را نیز با قیمت مناسب از شبکه‌های توزیع منتخب دریافت کنند.

به گفته دولت، سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز ظرف روزهای گذشته اسامی مراکز توزیع مستقیم کالاهای اساسی، حساس و ضروری را اعلام کرده که در آن قصد داریم، کالا را بدون واسطه و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسئولین خودشون رو کشتن
مرغ 2600 رو رسوندن به 4600 حالا منت هم میذارن که میخوان 200 تومان ارزونش کنن
قبول کنین که این کاره نیستین
تا کی آزمون و خطا؟