يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
سجادی: برای ادامه تغییرات عجله نکنید

نشنیده‌اید وسط جام جهانی فوتبال سرمربی عوض کنند

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 224083
معاون وزارت ورزش و جوانان در واکنش به علت تغییرات در فدراسیون‌های شنا و دوچرخه‌سواری گفت:‌ نشنیده‌اید وسط جام جهانی فوتبال سرمربی تیم را عوض کنند؟
توجیه عجیب در خصوص برکناری روسای فدراسیون‌ها در آستانه المپیک

به گزارش جهان به نقل از فارس، حمید سجادی، معاون وزارت ورزش و جوانان که در مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک شرکت کرده بود در پایان این جلسه با سوالات خبرنگاران مبنی به علت تغییرات در فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری و شنا مواجه شد که با وجود اینکه تمایلی به پاسخ‌گویی نداشت وقتی با اصرار خبرنگاران مواجه شد به سوالات آنها پاسخ گفت.

وی در باره اینکه زنگی‌آبادی گفته سجادی بعد از تماس تلفنی دلیل تغییرش را دستور وزیر عنوان کرده است گفت: با زنگی آبادی به صورت تلفنی صحبت کردم، اما گفتم که نظر وزارتخانه است و نگفتم که دستور وزیر بوده است. علت را جویا شد که گفتم بعدا توضیح می‌دهم.

سجادی ادامه داد: تصمیمی که برای تغییرات گرفته شده است تصمیم وزارت بوده است من هم نگفتم که نظر چه شخصی است بلکه گفتم نظر وزارت بوده است.

سجادی در پاسخ به این سوال که دلایل این تغییرات چه بوده و چه زمانی اعلام می‌شود عنوان کرد: خیلی عجله نکنید! الان زود است به این مسائل بپردازیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در فاصله 2 ماه مانده به المپیک این تغییرات درست است گفت: نشنیده‌اید وسط جام جهانی فوتبال سرمربی تیم را عوض کنند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *