يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

اولویت‌های حج برای ثبت‌نام در کاروان‌ها

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 223874
سازمان حج و زیارت از تمام دارندگان اسناد ثبت‌نامی حج تمتع تا تاریخ ۳۱/۰۵/۱۳۸۴برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج امسال دعوت کرد.
به گزارش خبرآنلاین، بنابر اطلاعیه روابط عمومی سازمان حج و زیارت دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا ۲۰/۰۵/۱۳۸۴، برای نام نویسی و تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۱ و عدم تکمیل ظرفیت برخی از کاروان ها در سطح شهر و شهرستانهای استانهای مختلف کشور، بدینوسیله ودیعه گذاران حج تمتع که از تاریخ ۲۱/۰۵/۱۳۸۴ تا ۳۱/۰۵/۱۳۸۴ در یکی از شعب بانک ملی ایران ثبت نام کرده‌اند،می‌توانند در ظرفیت خالی یکی از کاروان‌های اعلام شده در سطح استان ثبت‌نام کنند.


ثبت‌نام حداکثر یک هفته و به ترتیب مراجعه افراد به کاروان است، اما تاکید می‌شود،از آنجایی که این فراخوان فقط به منظور تکمیل ظرفیت در سطح کاروان‌های استان است، لذا در صورت مراجعه همزمان افراد به کاروان‌ها،نام نویسی با رعایت اولویت و سابقه ثبت نام بانکی از افراد فوق خواهد بود که به محض تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح شهر و شهرستان، امر ثبت نام متوقف می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *