چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱

تفأل وزیر اقتصاد به وصیت‌نامه شهدا

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 223794
وزیر اقتصاد و دارایی با تجلیل از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران تفألی هم به وصیت نامه شهدا زد.
به گزارش جهان به نقل از  بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید شمس الدین حسینی با حضور در غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه جشنواره یکصدمین سفر استانی، ضمن تجلیل از خدمات این نهاد، تفألی هم به وصیت نامه شهدا زد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با حضور در غرفه بنیاد که در نمایشگاه جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت برگزار شد، با فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران آشنا شده و از خدمات این نهاد تجلیل به عمل آورد.

در حاشیه این بازدید، وی بعد از گفتن اسم و مشخصات خود از نرم افزار تفأل به وصیت نامه شهدا، قسمتی از وصیت نامه شهید محمدرضا کدخدایی (شهید ۱۹ ساله) را نیز به عنوان هدیه دریافت کرد که متن آن به این شرح است:

نامه‌ای از بهشت به برادرم سید شمس الدین حسینی:

«سخن آخرم با جوانان سلحشور و مکتبی می‌باشد. ای جوانان متعهد و حزب اللهی، چون ابر باشید بر مستضعفان ببارید و شمشیری باشید که بر مستکبران فرود آیید و نوری باشید که ظلمت جهل را بزدائید و روحی باشید که جامعه را زنده کنید؛ چون سیل بخروشید و کاخ‌های ستم را ویران کنید و چون آتش شعله کشید و خانه حیات توطئه گران را بسوزانید.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *