سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

کی‌روش مراقب افشای اسرار تیم ملی باشد

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 223779
کارشناس فوتبال کشورمان با انتقاد از برگزاری آزاد تمرینات تیم ملی و اجازه ورود هر شخصی به این تمرینات، گفت: چرا باید درهای تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دور نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی روی هر کسی باز باشد؟
به گزارش جهان مرتضی محصص در گفتگو با مهر، درباره برگزاری تمرینات تیم ملی در آستانه بازی با ازبکستان تصریح کرد: من قصد فضولی در کارهای کی‌روش را ندارم. فقط از سر دلسوزی این سئوال را مطرح می کنم که چرا تمرینات تیم ملی به صورت آزاد برگزار می شود؟ چرا هر شخصی اجازه دارد در تمرینات بزرگترین تیم یک کشور آزادانه شرکت کند؟

وی با تاکید بر اینکه شاید کی‌روش هم چنین شرایطی را برای تیم ملی نمی‌خواسته است، یادآور شد: مقصر سرمربی تیم ملی نیست. ما نیاز به محلی داریم که به جز بازیکنان و کادر فنی، مسئولان فدراسیون و چند خبرنگار با هماهنگی قبلی هیچ کس دیگری نتواند تمرینات تیم را تماشا کند. ما از کجا می‌دانیم که در این چند روز از ازبکستان یا قطر برای آنالیز تمرینات و پی بردن به برنامه‌های تیم ملی به کمپ نرفته‌اند.

کارشناس فوتبال با تاکید مجدد بر اینکه این بحث را به خاطر دلسوزی مطرح کرده است، ادامه داد: این تمرینات اسرار فوتبال یک کشور است که ممکن است با این شیوه افشا شود. امیدوارم فدراسیون فکری به حال این مسئله بکند.

محصص در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه "در دعوای کی‌روش و سه باشگاه استقلال، سپاهان و پرسپولیس بر سر گرفتن بازیکنان ملی پوش حق را به چه کسی می‌دهد"؟ خاطرنشان کرد: قطعا حق با کی‌روش است. تیم ملی بزرگترین و پر اهمیت ترین تیم یک کشور است. صعود به جام جهانی اعتبار فوتبال ماست. به عنوان مثال گاس هیدینگ برای حضور پرقدرت در جام جهانی حتی یکسال لیگ کره جنوبی را تعطیل کرد و آنها در نهایت تا نیمه نهایی این جام پیش رفتند. چرا باید در مقابل این برنامه موضعگیری وجود داشته باشد.

وی در ادامه به قانون منع استفاده از گلر خارجی اشاره کرد و گفت: من موافق این طرح نیستم؛ باید اجازه بدهیم گلرهای خوب و سرشناس به ایران بیایند. باید پای دروازه بان‌هایی مثل بوفون یا دیگر گلرهایی که تاثیر گذار بوده اند را به لیگ باز کنیم، هر چقدر هم  که سن این گلرها بالا باشد باز هم برای افزایش سطح کیفی لیگ موثر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *