شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

"موضع حماس تغییر نکرده است"

جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 223626
نخست وزیر منتخب فلسطین با بیان اینکه حماس هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت، تاکید کرد اشغالگران قدس هیچ آینده ای در سرزمین فلسطین ندارند.
به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط مصر، اسماعیل هنیه امروز جمعه خاطر نشان کرد هیچ آینده ای برای اشغالگران اسرائیلی در سرزمین فلسطین وجود ندارد.

وی بار دیگر تاکید کرد حماس هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت.

هنیه در دیدار با اعضای کاروانهای همبستگی با ملت فلسطین تصریح کرد : دشمن اسرائیلی مرحله عقب نشینی، افول و پیروزی برای فلسطین را آغاز کرد.

وی با استقبال از کاروانهای همبستگی و شکست محاصره از تلاشهای آنها در پیروزی غزه و کاهش رنجهای مردم این منطقه تقدیر کرد و گفت : این سفر با پیروزی اسیران در نبرد آنها علیه اداره زندانهای اسرائیلی همزمان است.

441 فلسطینی در حمله اشغالگران قدس زخمی شدند

از سوی دیگر دفتر هماهنگی امور انسانی در سرزمینهای اشغالی فلسطین اعلام کرد 441 فلسطینی هفته گذشته به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در مناطق فلسطینی زخمی شدند و تعداد کسانی که از ابتدای سال جاری میلادی در حمله اشغالگران قدس زخمی شده اند، به 1339 نفر افزایش یافته است.

این دفتر آورده است هر هفته به طور میانگین، 69 فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست زخمی شده اند، در حالی که این نسبت در سال گذشته، 28 نفر بود که نشان دهنده تشدید تجاوزات اشغالگران قدس است.

در گزارش این دفتر همچنین آمده است نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین هفت ساختمان را که به عنوان منبع درآمد فلسطینی ها مورد استفاده قرار می گرفت، به بهانه نداشتن مجوز اسرائیلی تخریب کرده اند که بر زندگی 40 فلسطینی تاثیر منفی گذاشته است.

این گزارش اعلام کرد بیشتر فلسطینی های زخمی شده در جریان برنامه های سالروز اشغال فلسطین موسوم به روز نکبت در حمله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *