دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حمله تروریستی به ناظران سازمان ملل+فیلم

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 223251
خودرو ناظران سازمان ملل در شهر "خان شیخون" توسط تروریست ها مورد حمله قرار گرفت که طی این حمله بیش از 30 نفر زخمی شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، همزمان با حضور ناظران سازمان ملل در شهر خان شیخون در استان ادلب در سوریه، بمبی در مقابل خودرو ناظران منفجر شد.

مخالفان مسلح در سوریه اعلام کرده‌اند که دولت این کشور این اقدام را انجام داده و این در حالی است که خان شیخون از نیروهای سوری تخلیه شده است.

اینجا
این حمله از طریق بمب دست ساز شبیه به بمب های استفاده شده در عراق انجام شد که طی آن خودروهای سازمان ملل آسیب جدی دید ولی کسی در حمله کشته نشد.

این حمله به کاروان ناظران سازمان ملل در سوریه در حالی انجام شده که کشورهای حامی مخالفان مسلح از جمله عربستان و قطر در روزهای اخیر بارها بر شکست طرح کوفی عنان و ناتوانی سازمان ملل برای حل بحران سوریه تاکید کرده بودند.

این در شرایطی است که منابع خبری گزارش داده‌اند که ترکیه در حال تصویب طرحی در ناتو برای ایجاد منطقه امن در نزدیکی مرز با سوریه است.

حمله تروریستی به ناظران سازمان ملل تنها چند روز پس از بمب گذاری تروریست ها در شهر دمشق انجام شد که طی آن بیش از 50 نفر کشته و 400 نفر زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *