يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

جمع فوتبالي هاي‌ايران‌درلس‌آنجلس+عکس

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۱
کد مطلب: 223203
بازيكنان و مربيان ايراني حضور فعالي در باشگاه فوتبال لس آنجلس بلوز آمريكا دارند.
به گزارش جهان به نقل از فوتبال آنلاين، لس آنجلس شهر ايراني هاي مقيم آمريکا محسوب مي شود اما آنها تصميم گرفته اند تيم فوتبالي هم براي خود داشته باشند. لس آنجلس بلوز باشگاه فوتبالي در آمريكا است كه در سال 2010 تاسيس شده و در حال حاضر در ليگ USL Pro آمريكا به رقابت مي‌پردازد.

مالكان اين باشگاه، يك زن و شوهر ايراني ‌الاصل به نام‌هاي علي و مريم منصوري هستند و به همين دليل، ايراني‌ها حضور فعالي در اين باشگاه دارند.

احمدرضا عابدزاده دروزاه‌بان سابق استقلال، پرسپوليس و تيم ملي ايران نيز اخيرا همكاري خود با اين باشگاه را آغاز کرده است. همچنين امير عابدزاده فرزند او نيز دروازه‌بان اصلي لس آنجلس بلوز بوده و پيراهن شماره يك اين تيم را بر تن مي‌كند.
  
گفتني است که حضور ايراني‌ها در اين باشگاه آمريكايي به همين جا ختم نمي‌شود زيرا شايان جلاير، فرزند پرويز جلاير قهرمان وزنه‌برداري و دارنده مدال نقره المپيك 1968 مكزيكو سيتي، مربي بدن‌ساز اين باشگاه است. همچنين رحمان رضايي مدافع سابق تيم ملي ايران نيز با اين باشگاه يك قرارداد شش ماهه امضا كرده و تا چند روز ديگر به آمريكا مي‌رود تا در تمرينات لس آنجلس بلوز شركت كند.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *