جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۲

اختلاف نظر شدید در استقلال بر سر جباری

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 223056
اختلاف نظرها در باشگاه استقلال بر سر جباری شدت گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ در حالی که ماجرای تعطیلی تمرین استقلال با حضور شاداب و فعال فتح ا.. زاده در تمرین روز یکشنبه ختم به خیر شد اما نظری جویباری معاون او به شکل تندی به جباری تاخت. جویباری که ایستاده بود و تمرین را از نزدیک تماشا می کرد در طول تمرین بین هوادارها می گفت: «باید با جباری برخورد شود وگرنه ما به همین شماها خیانت کرده ایم. اگر قبلا با او برخورد می کردیم، این اتفاق ها نمی افتاد.»

اما جالب اینجاست که فتح ا... زاده دیروز حتی یک دقیقه هم با جویباری حرف نزد و حتی کنار او نیز نایستاد. جویباری هم به هیچ وجه سمت فتح ا... زاده نرفت تا امیری دیگر معاون او کنارش باشد. شنیده می شود جویباری و فتح ا... زاده بر سر ماجرای جباری اختلاف نظر شدیدی دارند و جویباری نیز به هیچ وجه این اختلاف را کتمان نکرد. او حتی تشری به خود فتح ا.. زاده زد و گفت: «اگر همین امسال و سال های قبل با او برخورد می کردند اینطوری نمی شد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام مگر بازیکن قحطیه جباری کیه که باید یک تیمو تحت تاثیر قرار بده جویباری راست میگه اگر قبلا با این اقا برخورد میشد این اتفاقات نمی افتاد
فکر نمیکنم جباری از اریک کانتونا برتر باشد ولی همگان شاهد بودند مربی تیم ملی فرانسه با او چه برخوردی کرد و جالب اینکه فرانسه همان سال قهرمان جهان شد.