جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

کنایه کیهان به سبزها

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۱۳
کد مطلب: 222780
سخنگوي «شوراي -نيمه تعطيل- هماهنگي سبز» انتخاب فرانسوا اولاند به رياست جمهوري فرانسه را تبريك گفت.
به گزارش کیهان، اردشير اميرارجمند در وب سايت شخصي خود (كلمه) نوشت: سخنگوي شوراي هماهنگي سبز (اميرارجمند) ضمن تبريك به آقاي اولاند براي موفقيت در رقابت هاي انتخاباتي، ابراز اميدواري كرد فرانسه از تلاش هاي بين المللي براي رفع سايه جنگ از منطقه و حل مسالمت آميز و عزتمند پرونده هسته اي ايران و همچنين توسعه صلح و دموكراسي در جهان پشتيباني و حمايت كند.

نوشابه باز كردن اميرارجمند براي خود به بهانه عرض تبريك به رئيس جمهور فرانسه در حالي است كه حتي محافل اپوزيسيون نيز براي نامبرده و گروهك چند نفره او تره خرد نمي كنند.

اما فارغ از وزن اميرارجمند و گروه وي بايد توجه داشت كه اولا رقيب بازنده اولاند در انتخابات رياست جمهوري فرانسه (ساركوزي) حامي سرسخت فتنه سبز بود و سقوط وي كه در تاريخ دهه هاي اخير فرانسه بي سابقه است، جاي تسليت به آقاي اميرارجمند و رفقا دارد! ثانيا همين آقاي ساركوزي حامي سرسخت حمله به ايران بود و سقوط او، جبهه از هم پاشيده صهيونيست هاي وراج بر سر حمله تهديد نظامي را آشفته تر هم خواهد كرد. ثالثا فرانسوا اولاند با اختلاف 3درصد آرا بر ساركوزي پيروز شد و ساركوزي كه به لات بازي در فرانسه معروف است، همين پيروزي اولاند با تفاوت اندك آرا را پذيرفت و به وي تبريك گفت اما كساني چون موسوي با تحريك و اغفال امثال آقاي اميرارجمند، به جاي پذيرش اختلاف 11ميليوني آرا، به تدارك اغتشاش و آشوب پرداختند حال آن كه آراي احمدي نژاد 62درصد كل آرا و آراي موسوي 33درصد كل آرا بود؛ بماند كه پديده اي مثل كروبي با 330 هزار راي- كمتر از يك درصد كل آرا- جوگير شده و او هم مدعي شد به اندازه 24 ميليون راي (فاصله راي خود و راي احمدي نژاد) تقلب شده است!!

گفتني است اميرارجمند با گروهك تروريستي منافقين مرتبط است و به واسطه تماس با كنسولگري آمريكا در اسلامبول از كشور گريخت و راهي پاريس شد تا شوراي هماهنگي سبز را سرپا كند. با اين حال، ديگر اثري از آثار حيات اين شورا باقي نمانده و در انتخابات مجلس نهم نيز دعوت اين گروهك به تحريم انتخابات باعث 13درصد افزايش مشاركت به نسبت انتخابات مجالس هشتم و هفتم شد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *