پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

تلاش خزعلي برای توجیه گستاخی نجفي

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۱۱
کد مطلب: 222738
شاهين نجفي ادعاي مهدي خزعلي را در مصاحبه با راديو فردا صراحتا رد نموده و اعتراف می کند که کاملا آگاهانه يکي از معصومين (عليهم السلام) را مورد تمسخر و توهين قرار مي دهد و مهر تاييدي مي زند بر رواج توهين به ائمه در فيس بوک و ...
مهدي خزعلي که خود را نماينده قشر مذهبي و دينمدار اپوزوسيون مي داند و به گونه اي وانمود مي کند که برخلاف برخي از هم مسلکان خود همچنان دغدغه دين دارد و در همین راستا در آخرين مطلب وبلاگ شخصي اش، مطلبي در رابطه با ترانه جنجالي شاهين نجفي نوشته است.

به گزارش جهان به نقل از بولتن، هرچند مهدي خزعلي تيتر "نقدي بر ترانه موهن شاهين نجفي!" را براي يادداشت خود برگزيده است اما محتواي يادداشت هيچ شباهتي به صراحت تيتر ذکر شده ندارد.

خزعلي در ابتداي مقاله جمله اي از امام خميني مي آورد و مي گويد: «جمله ای از امام(ره) سال ها زینت بخش همه نشریات من بود، آن را به خط خوش بر تارک نشریه می نوشتم، جمله این بود: "کارهایتان طوری نباشد که وقتی عرضه شد بر امام زمان(سلام الله علیه) آزرده شود و پیش ملائکة الله قدری سرافکنده شود که اینها - دوستان من - بر خلاف مقاصد خدا عمل می کنند"!»

خزعلي که خوب مي داند چه نتيجه اي مي خواهد از يادداشت خود به بهانه ترانه شاهين نجفي بگيرد، تمام بار مسوليت را بر دوش نظام مقدس جمهوري مي اندازد و با ذکر خاطره اي از دوران بازداشت اش، نظام جمهوري اسلامي را مقصر انتشار اين ترانه مي داند و صراحتا مي گويد رفتار جمهوري اسلامي باعث مردم به ائمه شده است.

او در حالي چنين موضعي گرفته است که انتشار اهنگ شاهين نجفي اولين آهنگ موهن از جانب يک ايراني به مقدسات شيعه بوده است و به همين دليل خشم ايرانيان را برآشفته است. اما بهتر بود خزعلي با ذکر نمونه موارد مشابه اي را نيز يادآور مي شد که همراه با توهين يک ايراني به مقدسات باشد.

اما نياز است به خزعلي که خود را همچنان تابع و مطيع امام خميني (ره) مي داند، يادآوري کنيم حکم ارتداد سلمان رشدي از جانب همان امامي صادر شد که شما جمله هاي قصار ايشان را در ابتداي نشرياتتان مي نگاشتيد!!! موضع امام خميني (ره) در قبال توهين به ائمه (عليهم السلام) کامل روشن است و ايشان هيچگاه توهين به مقدسات را نمي پذيرفتند.

خزعلي در قسمت پاياني مقاله اش مدعي مي شود اين جوان نا آگاهانه دست به چنين کاري زده و مي گويد: «آری این جوان ناآگاه است و به هزار دلیل از جاده ادب خارج شده است»

اما شاهين نجفي ادعاي مهدي خزعلي را در مصاحبه با راديو فردا صراحتا رد نموده و اعتراف می کند که کاملا آگاهانه يکي از معصومين (عليهم السلام) را مورد تمسخر و توهين قرار مي دهد و مهر تاييدي مي زند بر رواج توهين به ائمه در فيس بوک و ... 

البته از افرادي چون مهدي خزعلي توقعي بيش از اين نمي رود اما توصيه مي کنيم بهانه اي بهتر براي هدف قرار دادن نظام مقدس جمهوري اسلامي در نظر بگيرد که حداقل چهره رياکارانه او در قبال مذهب و دين خدشه دار نشود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ملعون منافق دورو