دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

عکس/ برنده مزایده بندر شهید رجایی

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 222578
این تصویر دو سال قبل در اتاق رئیس کل بانک مرکزی گرفته شده و آقایان بهمنی ، کاوه و انیل کومار مدیر عامل گروه صنعتی کاسموس (Cosmos)و ذوالقدر نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و دلق پوش نماینده آستارا در این عکس دیده می شوند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، صادق کاوه مدیر عامل شرکت خدمات دریایی و بندری کاوه است که اخیرا در مزایده ای جنجالی به عنوان برنده اپراتور دوم بندر شهید رجایی توسط سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شده است .

وی که به همراه یه تبعه کنیایی که ۵۰ درصد سهام شرکت ترمینال غلات خلیج فارس سابق و پایانه غلات خلیج فارس پارسیان فعلی را دارا می باشد، به عنوان رئیس هیئت مدیره این شرکت است که دو سال قبل نیز در مزایده ای که هنوز ابهامات آن در رابطه با جعل سند بر طرف نشده به عنوان یکی از اپراتورهای بندر امام خمینی(ره) با سازمان بنادر قرارداد می بندد که اسناد مربوط به این مزایده را می توانید در اینجا مشاهده نمایید .


این تصویر دو سال قبل در اتاق رئیس کل بانک مرکزی گرفته شده و آقایان بهمنی، کاوه و انیل کومار مدیر عامل گروه صنعتی کاسموس (Cosmos) و ذوالقدر نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و دلق پوش نماینده آستارا در این عکس دیده می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *