يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

درگیری بر سر کاریکاتور رویانیان و قالیباف

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 221549
پس از انتقاد تند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مدیریت شهرداری تهران روزنامه رسمی باشگاه پرسپولیس که به عنوان ارگان رسانه‌ای این باشگاه شناخته می‌شود نیز به انتقاد از مدیریت شهرداری تهران پرداخت تا به این ترتیب اقدام رسانه‌های مرتبط با شهرداری تهران را با انتقاد از شهردار تهران پاسخ داده باشند.
به گزارش رجا، در شماره امروز روزنامه پرسپولیس کاریکاتوری از شهردار تهران منتشر شده که در این کاریکاتور عملکرد قالیباف به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، در این کاریکاتور خبرنگار می گوید:"آقای قالیباف شما کجا بازی پرسپولیس راه آهن کجا؟ً!" که شهردار در پاسخ به این سوال به خبرنگار می‌گوید:":اولا بازی پرسپولیس - مترو! ثانیا: گفتن امروز هوا ابریه....گفتیم با بچه ها بیایم یک کم آب گرفتنگی ببینیم و بخندیم...!"


کاریکاتور امروز روزنامه پرسپولیس در نقد عملکرد شهردار تهران


انتشار این کاریکاتور با واکنش تند رسانه‌های شهرداری تهران رو به رو شد، به گونه‌ای که گفته می‌شود برخی مدیران این رسانه‌ها برای شماره های بعدی خود درنظر دارند عملکرد محمد رویانیان را به شدت هدف قرار دهند، از طرفی دیگر گفته می‌شود مدیران ارگان رسمی پرسپولیس نیز به خبرنگاران خود اعلام کردند اگر رسانه‌های شهرداری به رفتار خود در قبال مدیریت پرسپولیس ادامه دادند آنها نیز مقابله به مثل کنند تا حرکت تخریبی رسانه های شهرداری تهران را به این ترتیب پاسخ دهند.

به نظر می‌آید با فضای کنونی در هفته‌های پیش رو جدال میان رویانیان و شهردار تهران اوج گیرد،قطعا این درگیری به سوژه یک محافل خبری تبدیل خواهد شد چون مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرده است درباره شهرداری تهران به ویژه آقای شهردار سکوت نخواهد کرد و دست به افشاگری درباره عملکرد این مدیریت خواهد زد.

جرقه درگیری رویانیان با شهرداری تهران از زمانی شدت گرفت که یکی از رسانه‌های شهرداری روز گذشته در صفحه نخست خود کاریکاتوری از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منتشر کرد و در پرونده‌ای سخنان جالب توجه رویانیان را در قالب طنز به نقد کشید که این اقدام نشریه وابسته به شهرداری تهران با واکنش تند رویانیان رو به رو شد.


کاریکاتوری که ویژه نامه مسافر از محمد رویانیان منتشر شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
واقعا برای رویانیان متاسفم. دیگه شورشو در آورده. می خواد بی کفایتی و ضعف مدیریتی و شکست هاشو بندازه گردن اینو اون. اه