يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

اطلاعيه سازمان‌وظيفه‌عمومي برای مشمولان

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 221464
سازمان وظيفه عمومي ناجا در اطلاعيه‌اي كليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم داراي برگ آماده به خدمت در ۱۹ ارديبهشت ماه را فراخواند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سازمان وظيفه عمومي ناجا اعلام كرد: كليه مشمولان غايب وغيرغايب متولد ۱۳۵۵تا پايان ارديبهشت ۱۳۷۳ كه برگ آماده به خدمت به تاريخ ارديبهشت سال ۱۳۹۱ از سازمان وظيفه عمومي ناجا دريافت داشته‌اند، بايد راس ساعت، تاريخ، محل ومراكز تعيين‌شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حضور به هم رسانند.

۱- مشمولان ساكن تهران بزرگ

كليه مشمولان ديپلم زيرديپلم‌غايب و غيرغايب كه داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ ارديبهشت ماه سال ۱۳۹۱ هستند، بايد راس ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ماه به محل و مراكزي كه توسط سازمان وظيفه ‌عمومي ناجا در قالب برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراكز آموزش ابلاغ شده است حضورپيدا كرده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

۲-مشمولان ساكن سايراستان‌هاي كشور

كليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب وغيرغايب كه داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ ارديبهشت ماه سال ۱۳۹۱ هستند، راس ساعت ۷ صبح سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ماه به معاونت وظيفه عمومي استان محل سكونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سازمان وظيفه عمومي در اين اطلاعيه از مشمولان خواست به هنگام مراجعه به رده‌هاي وظيفه‌عمومي، كليه اوراق مربوط به اعزام شامل برگ آماده به خدمت،‌ برگ واكسيناسيون،‌ برگ اعلام محل مراجعه و ساير مدارك مورد نياز از جمله شناسنامه، كارت ملي و ... را به همراه داشته باشند و همچنين مشمولاني كه تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراكز آموزش نشده‌اند، مي‌توانند به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس +۱۰) مراجعه ونسبت به دريافت اين برگ اقدام كنند.

سازمان وظيفه عمومي ناجا در پايان اعلام كرد: آن دسته از مشمولاني كه تاكنون نسبت به تعيين تكليف مشموليت خود اقدام نكرده و مرتكب غيبت شده‌اند، حداكثر تا سوم خرداد ماه سال جاري فرصت دارند تا با مراجعه به يكي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس +۱۰) نسبت به معرفي خود اقدام كنند تا در شمول اضافه خدمت وتنبيهات در نظر گرفته شده در قانون نگردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *