دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

یک وعده تازه: کاهش قیمتها در راه است

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 221071
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از واگذاری بخشی از اختیارات وزارت جهادکشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی دولت خبر داد و گفت: در پی اختلالی که در تامین بخشی از نهاده‌های کشاورزی صورت گرفت، موضوع کاهش قیمتها از هفته گذشته بر اساس وعده وزیر صنعت در دستور کار قرار گرفته است.


محمدعلی ضیغمی در گفتگو با مهر با اشاره به واگذاری بخشی از اختیارات وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی دولت، گفت: با توجه به وظیفه جدیدی که به وزارت صنعت ، معدن و تجارت منتقل شده است، در برنامه‌ریزی بلندمدت تامین و تحویل نهاده‌ها با قیمت منطقی و مشابه سال گذشته در ماههای آتی اجرا می‌شود و محدودیتی در این خصوص شاهد نخواهیم بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این وزارتخانه در ارتباط با تامین نهاده‌های لازم برای دامداران با قیمت سال گذشته اقدامات لازم را صورت داده و درروزهای آینده شاهد بازگشت قیمت شیرخام به نرخ هر کیلوگرم ۶۳۰ تومان با ۳.۲ درصد چربی خواهیم بود.

ضیغمی افزود: با توجه به توافقات صورت گرفته بین دامداران، انجمن و اتحادیه‌های فرآورده‌های لبنی و هم در بخش تامین نهاده در روزهای آینده، دامداران شیر را با نرخ اسفند سال گذشته عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه نهاده‌ها و علوفه‌های مورد نیاز دامداران با نرخ اسفندماه سال ۹۰ تحویل آنها می‌شود تا بتوانند شیر را با قیمت سال گذشته عرضه کنند، تاکید کرد: به همین نسبت قیمت فرآورده‌های لبنی به اسفندماه باز می‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *