سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

نماینده دادستان: مه آفرید تجربه نداشت

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 220115
نماینده دادستان تهران گفت: مه آفرید به علت نداشتن تجربه و استفاده از نفوذ افراد، مدیران دولتی را پس از خصوصی سازی ابقا می‌کرد.
به گزارش مهر، در ادامه هشتمین جلسه رسیدگی به پرونده بزرگ فساد مالی قاضی فراهانی نماینده دادستان تهران گفت: وکلا با توجه به عرف به گونه ای که در حوصله جلسه است باید از متهمان دفاع کنند. 12 نکته در رابطه با اظهارات متهم و وکیل دارم . در توصیف جرایم سازمان یافته یکی از کارهای آنها این بود که در لایه های اجتماع از شخصیت هایی که وجاهت اجتماعی داشته باشند استفاده کنند.

نماینده دادستان تهران افزود: آنها نیز از آقای "الف –گ" که دارای وجهه ای بود استفاده کردند. یکی از روش های مه آفرید این  بود که مدیرعامل دولتی را پس از خصوصی سازی ابقا می کرد. یکی از دلایل این موضوع این است که تجربه نداشته است  مه آفرید از وزارت راه و ارتباطاتش خبر نداشت و به همین دلیل از متهم استفاده می کرد.
وی ادامه داد: آقای "الف- گ" بر اساس گفته دیگر متهمان گفته است که شیرینی محفوظ است ضمن اینکه دو جلد از پرونده مربوط به اظهارات متهمان امروز است.

نماینده دادستان افزود: وزیر راه یا نماینده قانونی وی به عنوان مطلع می توانند در دادگاه حضور یابند.

وی در پاسخ به اظهارات وکیل مدافع متهم که مدعی بود 700 میلیون به حساب شرکت ریخته شده است، گفت: متهم می توانست 700 میلیون را نگیرد نه اینکه پول را گرفته و به حساب شرکت مه آفرید واریز کند. می توانست 700 میلیون را به حساب شرکت ( ه) برگرداند یا به حساب شرکت تراورس واریز کند.

نماینده دادستان افزود: کاهش سطح مشاوره به  4 درصد بعد از استیضاح وزیر راه و رفتن آقای "الف" بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
یواش یواش داره معلوم میشه چرا وزارت راه را در وزارت مسکن ادغام کردند..... که جزییات گم و گور بشه !!!