سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

دستور احمدی‌نژاد درباره پاداش 100 میلیونی

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 220013
یک مقام آگاه از دستور رئیس جمهور برای پیگیری پرداخت پاداش 100 میلیون تومانی به صابر فیضی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد.
به گزارش جهان، این مقام آگاه در گفت و گو با فارس تصریح کرد که پرداخت پاداش 100 میلیون تومانی به فیضی در سال گذشته بر اساس مصوبه مجمع قبلی این شرکت صورت گرفت.کمااینکه در سال 89 نیز مبلغ 50 میلیون تومان پاداش به وی پرداخت شده بود.

وی افزود: این در حالی است که تعداد زیادی از مدیران عامل مخابرات استانها و بعضاً مدیران هم سطح ایشان که در دیگر استانها و یا حتی در مناطق محروم تر و یا حتی مناطق مرزی خدمت می نمایند ، پاداش بسیار ناچیزی دریافت می نمایند که اصلاً با این رقم قابل مقایسه نیست.

وی گفت: کارکنان شرکت مخابرات ایران که بسیاری از آنها  پس از خصوصی شدن حقوقشان کم شده است و این گونه تبعیض ها را ظلم آشکار می دانند و از صاحبان سهام درخواست دارند تا مجدانه این موضوع را پیگیری نمایند. آنها در درخواستشان طرح و تصویب اینگونه موارد را در مجمع و هیأت مدیره مخابرات ایران غیر متعارف و ناعادلانه می دانند.

انتظار می رود دستگاههای نظارتی ، مسئولین دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این عمل خاص واکنشی نشان دهند و موجبات نارضایتی کارکنان دولت و مردم را برطرف سازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسیاری از همین مدیران عامل شرکتهای استانی واعضای هیات مدیره اونها مادامیکه شرکت مخابرات دولتی بود از هر اهرم فشار وابزاری برای جلوگیری از خصوصی سازی شرکت استفاده و مقاومت کردن در خیلی از استانها مانند اصفهان به هنگام ثبت دارائی های متعلق به دولت پنهان کاری وخلاف واقع عمل کردن و اکنون همان آقایان مدافع شرکت خصوصی مخابرات شده ومدعی تعلق این دارائیها به مخابرات خصوصی هستند این تناقض رفتار دلیلش چیزی غیر این نمی تونه باشه که
پرداخت پاداش های میلیونی نتیجه‌ای جز این نخواهد داشت