يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۴

تشکیل لشکراهوازدرشورشیان سوری!+عکس

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب: 219621
جمعی از شورشیان و ترویست های مسلح سوری، لشگری تشکیل داده اند که بر آن نام "الاحواز" گذاشته اند که نام تحریف شده اهواز است.
به گزارش مشرق، این تروریست ها که تعداد لشگر آنها بالغ بر چند ده نفر می شود با ایستادن مقابل یک دوربین فیلمبرداری، اقدام به رونمایی از پرچم خود کردند.

این افراد مدعی هستند از اهواز و حمیدیه برای کمک به شورشیان، وارد خاک سوریه شده اند!

این لشگر عظیم همچنین شامل ده ها تیپ است که نام یکی از این تیپ ها "جنود بیت المقدس" است که این تیپ نیز شامل چند نفر می شود که با قرار گرفتن مقابل دوربین دیگری، از پرچم سبزرنگ خود، رونمایی کردند.



این چند تن در شهر دیرالزور سوریه و یا روستاهای اطراف آن مستقر شده اند.

به نظر می رسد استفاده از نام "الاحواز" برای انتقام گیری از جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت دولت سوریه در مقابل اسرائیل و همبستگی با چند جدایی طلب فراری است و بهره گیری از نام "بیت المقدس" نیز برای کم نیاوردن مقابل موضع حامی مقاومت دولت سوریه انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این اشغالها اگه جرات دارند برن جلوی اسرائیل بایستند
Egypt
همین ها چند تظاهراتی هم در مقابل دفترحفاظت منافع جمهوری اسلامی در قاهره انجام دادند.
Latvia
چفیه هاشان داد می زند که عده ای وهابی نادان هستند که با دلارهای سعودی و قطری برای آدم کشی به اینجا آمده اند تا اسراییل و امریکا را ذوق زده کنند . مردم خوزستان ، غازشان را هم به این احمق ها نمی دهند که بچرانند .
Iran, Islamic Republic of
جرات دارند بیان توی اهواز تا ببینند چه بلایی مردم خوزستان سرشان می آورند...