يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
اختصاصی جهان/

مشکلات مالی استقلالی‌ها به هتل المپیک کشیده شد!

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب: 219533
به نظر می رسد که استقلالی ها از حالا به بعد باید به دنبال محل دیگری برای اردو زدن باشند و ...
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، با وجود آنکه مدتهاست که مدیرعامل استقلال از مشکلات مالی این باشگاه و عدم کمک هیات مدیره برای حل این مشکلات شکوه می کند اما هنوز اراده محکمی برای عبور استقلال از این موانع وجود ندارد و آنچه از شواهد و قرائن بر می آید ، عدم کمک رسانی به استقلال، بیشتر در جهت تسریع پروسه جدایی علی فتح الله زاده خویی از راس اردوگاه آبی است؛ مسئله ای که این روزها با توجه به مذاکرات رییس هیات مدیره استقلال با گزینه های جانشینی فتح الله زاده پر رنگ تر جلوه می نماید.

این مشکلات بعد از بازی استقلال برابر شاهین بوشهر، وقتی که پاداش مربیان این تیم برای قهرمانی جام حذفی تقریبا یک سوم بازیکنان به حساب آنها واریز شد، اولین جنجال را در این مجموعه ایجاد کرد.

از سوی دیگر بدهی این باشگاه به مسوولان ورزشگاه دستگردی و ممانعت اخیر از ورود بازیکنان به محل تمرین شان بخش دیگری از مشکلات این باشگاه پرطرفدار را نمایان ساخت.

اخیرا نیز در آخرین پرده از این مشکلات، خبر رسید که هتل المپیک با توجه به بدهی بالای 150میلیونی استقلالی ها تصمیمم گرفته دیگر به این تیم اسکان ندهد. به همین دلیل آنها تصمیم گرفته اند به هتل اسپیناس که معمولا محل اسکان تیم رقیب (پرسپولیس) است، نقل مکان کنند.

در این گیرودار آنچه عجیب به نظر می رسد کورس گذاشتن اعضای هیات مدیره استقلال در انجام مصاحبه با رسانه ها است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *