پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

شباهت مه آفرید خسروی با قذافی!

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 219063
نماینده دادستان گفت: نیمی از کارمندان مه‌آفرید خسروی مانند حکومت قدافی خانم بوده‌اند زیرا خانمها به مدیران خود خیانت نمی کنند.
به گزارش مهر در هفتمین جلسه دادگاه فساد مالی  که از صبح یکشنبه آغاز شد وکیل متهم پرونده خانم ش- م به جای موکلش که در دادگاه حضور نداشت در دفاع از اتهامات موکلش مبنی بر جعل اسناد، اخلال در نظام اقتصادی و پولشویی گفت: موکلم با گواهی پزشکی نتوانست از کیش با هواپیما به تهران بیاید.

وی گفت: در مودر اتهامات موکلم عرض می کنم موکلم از سال 64 با خانواده اش در کیش سکونت داشت و توسط آقای "ب "با آقای "ن" ازدواج می کند و از بهمن ماه 89 وارد شرکت فولاد فام اسپادانا می شود.  موکله من تنها مسئول دریافت و تحویل بسته ها از فرودگاه بوده است که به دستور روسای شرکت بوده و حتی موکله من حق باز کردن پلمپ نامه ها را نداشته و ماهانه تنها 700 هزار تومان حقوق می گرفته است وبر اساس اظهارات غیرواقعی سایر متهمان برای موکله من هم قرار مجرمیت صادر شد.

وکیل خانم ش- م اظهار داشت: آیا منشی بودن موکلم و انجام امور تایپ و انجام امور محوله مشارکت در اخلال اقتصادی و تحصیل بانک در مال نامشروع است؟

وی گفت: موکله من اصلا علم و اطلاع از جرم نداشته و این در صورت جلسات و اعترافاتش هم ذکر شده است.

وکیل پرونده خانم ش - م اظهار داشت: منشی ساده ای را که تنها حقوق ماهانه اندکی داشته چطور متهم به مشارکت در فساد میلیاردی می کنید؟ لذا از دادگاه درخواست صدور حکم تبرئه موکله ام را دارم.

وی در مورد اتهام جعل مهر شرکت الیت گفت: مدارک ساخت مهر الیت را خانم" ز" ارسال می کند و موکله من تنها مهر را می سازد و استفاده ای نکرده است. موکله من رابط بانک سامان بوده ولی تنها مدارک را جابجا کرده تا برای افراد از طریق پست فرودگاه برساند. شوهر موکله من عضو هیئت مدیره اسپادانا بوده ولی اختیاری نداشته است.

فراهانی نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و در پاسخ به اظهارات وکیل متهمه م - ز گفت: این خانم مجری دستورات خسروی بوده و ارتباط خوبی با بانکها داشته است و خیلی سریع برای مدیران گروه حساب باز کرده و دسته چک می گرفت.

وی گفت: خانم م - ز می دانسته چه خبر است.

فراهانی در مورد متهمان خانم پرونده گفت: اتهامات آنها محرز است. البته آقای خسروی کارمندان خانم بسیاری داشتند و 50 درصد کارکنان خانم بودند مانند حکومت قذافی. چون خانمها به مدیران خود خیانت نمی کنند.

وی ادامه داد: در مورد خانم ش - م باید بگویم این خانم به طور اجمالی در جریان معاملات صوری بوده است. وی اعتراف کرده که کارهای شرکت فولاد فام را هم انجام می داده است.

وی گفت: وقتی این خانم مهر الیت را می سازد چطور این مهر به جای بندر انزلی در کیش ساخته می شود در حالی که شرکت در انزلی است. مسلم است که اطاعت بی چون و چرا تبعاتی هم دارد.

وکیل خانم ش - م در جایگاه قرار گرفت و گفت: موکلم هیچگونه اختیاری نداشته و تنها گرفتن پرینت و تایپ را بر عهده داشته و با توجه به وضعیت جسمانی وی تقضای تبرئه اش را دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *