دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

خبرهای کوتاه فدراسیون انجمن‌های ورزشی

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 218803
خبرهایی از برگزاری مسابقات راگبی و راه اندازی دراگون بوت در منجیل توسط فدراسیون انجمن های ورزشی را در خبرگزاری مهر می خوانید.
دراگون بوت در منجیل راه اندازی می شود
به گزارش خبرگزاری مهر، مسئولان انجمن دراگون بوت پس از بازدیدی که از سدهای منجیل و رستم آباد داشتند اعلام کردند توافقاتی در خصوص راه اندازی تیم های دراگون بوت این شهرستان و برگزاری برنامه های آموزشی در زمینه این رشته ورزشی صورت گرفته و بزودی دراگون بوت در این شهرستان فعال خواهد شد.


راگبی سطح بندی قهرمانی ایران در ایستگاه پایانی
رقابتهای راگبی سطح بندی قهرمانی کشور که در اهواز جریان دارد، فردا ( یکشنبه ) با برگزاری مسابقات گروه چهارم ادامه می یابد و روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری بکار خود پایان خواهد داد. فردا ار گروه چهارم تیم های فارس و اذربایجان شرقی به مصاف هم می روند و روز دوشنبه گلستان با فارس و روز سه شنبه در آخرین روز این رقابتها  تیم های گلستان و آذربایجان شرقی باهم پیکار خواهند کرد.

این مسابقات با حضور 11 تیم در چهار گروه برگزار می شود که تاکنون تیم های خراسان رضوی، تهران و خوزستان از گروه‌های یک، دو و سه جواز حضور در رقابتهای دسته اول کشور را دریافت کرده اند  قرار است بهترینها این رقابتها از سوی کادر فنی تیم ملی راگبی ایران به اردوی اماده سازی دعوت شوند.

مربیان تیم ملی راگبی بانوان معرفی می شوند
طبق پیشنهاد نایب رییس بانوان انجمن راگبی کشور ، قرار است در جلسه روز شنبه نهم اردیبشهت ماه جاری ، مربیان تیم ملی بانوان ایران مشخص و اسامی کادر فنی اعلام شود. بر اساس پیشنهاد زهرا حیدری نایب رئیس بانوان ، جلسه نهایی بررسی برنامه تیم ملی و انتخاب مربیان بانوان در روز شنبه نهم اردیبهشت ماه جاری با حضور زهرا نوری ، فاطمه مولایی ، فیروزه ابراهیمی و آامیر حسین اکرامی فرد، علیرضا فضل الله اعرابی، نصرت الله جعفریان و رئیس انجمن در محل انجمن راگبی برگزار می گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *