شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۹

گرانی شیر و محصولات لبنی روزانه شد

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 218796
قیمت شیر و محصولات لبنی به دلیل عدم نظارت مسئولان تنظیم بازار کشور بصورت روزانه افزایش پیدا می کند.
به گزارش فارس، قیمت شیر و محصولات لبنی بصورت روزانه افزایش پیدا می کند و تقریبا در هر مراجعه برای خرید با شوک قیمتی مواجه می شویم.

در سال گذشته قیمت شیر خام سه بار دست خوش تغییر شد و علی رغم تغییر اندک قیمت شیر خام اما قیمت شیر پاستوریزه و محصولات لبنی با رشد قابل توجهی مواجه شده است.

بر اساس مصوبه دولت قیمت شیر خام باید هر لیتر 630 تومان باشد اما در حال حاظر بالغ بر 850 تومان به کارخانجات لبنی فروخته می شود. این در حالیست که وزرات جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید این محصول تا کنون اقدامی انجام نداده است.

به گزارش فارس قیمت شیر در انواع برندها و بسته بندی ظروف پلاستیکی که تا سه ماه پیش 850 تومان بود اما در اسفند ماه به 1100 تا 1150 تومان رسید و در حال حاضر به 1400 تا 1450 تومان رسیده است.

انتظار می رفت با حذف یارانه شیر بازار این محصولات رقابتی باشد اما اقیمت گذاری این کالا باعث شده است تا همواره شاهد تخلف و کم فروشی در خصوص محصولات لبنی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مقصر مائیم . اگه نخریم و بذاریم جنساشون رو دستشون بمونه ؛ دیگه این قدر پرروئی نمیکنن.

والا به خدا . بی انصافی هم حدی داره
خیلی وقته گرانی همه چیز روزانه شده. شما مثل اینکه خواب تشریف دارید.
Iran, Islamic Republic of
لعنت برگرانفروش ...
سلام
شرکت ... هم همون سایز رو میده 1500 . به لیستتون اضافه کنید.
United States
تازه این شیرهای 1500 تومانی هم کلی توش آب می ریزند
United States
شیر ... یک لیتری 1500 است! دولت و سازمان تعزیرات فقط تولیدکنندگان را جریمه می کند و تولیدکنندگان چند برابر مبلغ جریمه را از مردم دریافت می کنند!
Iran, Islamic Republic of
با این وضعیت گرانی محصولات لبنی در 10 سال آینده وضعیت سلامت جوانان نگران کننده خواهد بود. چرا مدیران اسمی ما توانایی پیش بینی سالهای آینده مادران و پدران جوان نسل آینده رو ندارند . به چه کسی باید شکایت برد؟؟ تا کی این وضعیت گرانی و بی عدالتی و دزدی و بی نظارتی و بی توجهی و پارتی بازی ادامه خواهد داشت ؟
Iran, Islamic Republic of
از بي كفايتي وزير بازرگاني و تعزيرات در مهار قيمت شير از مايحتاج ضروزي روزانه مردم واقعا گله منديم كه عاجز از لگام زدن به دهنه قيمت هاي افسار گسيخته روزانه هستند. با اين اشخاص آمريكا لازم نيست كه به ايران حمله كند.
United States
گرون هم نكن از حجم بسته ها كم ميكنن يا گران فروشي يا كم فروشي نظارتي هم نيست