دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرد:

4 اصل الزامی برای انتخاب کاندیداهای جبهه متحد

باور ترفند اصلاح طلبان ساده اندیشی است
چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 201160
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در خصوص شرایط نامزدان جبهه متحد اصولگرایان گفت: کسانی که در انتخابات به عنوان کاندیداهای این جبهه شرکت می کنند باید اعتقاد به اسلام و نظام اسلامی، اعتقاد به راه و سیره امام خمینی (ره) و اعتقاد به ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند. وی عدم تمایل همکاری با عناصر فتنه گر، فاسد و منحرف را از دیگر شرایط نامزدان جبهه متحد اصولگرایان عنوان کرد.
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تشکیل مجلسی کارآمد و خدمتگزار از مهمترین اهداف جبهه متحد اصولگرایان است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در سنندج افزود: با تشکیل کارگروه هایی در استان های کشور جبهه متحد اصولگرایان رسما فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده است و به دنبال ایجاد فضایی مناسب و سالم برای انتخابات آتی مجلس است.

وی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پایای صندوق های رای، ایجاد یک بستر مناسب برای انتخاباتی آزاد و سالم و همچنین ایجاد فضای پرشور و نشاط انتخاباتی در میان مردم از اهداف جبهه متحد اصولگرایان است و در راستای عملی کردن این مهم اقدامات مناسبی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: با تشکیل این جبهه سعی شده است از حداکثر ظرفیت و پتانسیل اصولگرایان در سراسر کشور استفاده شود تا در پایان انتخابات مجلسی توانمند، کارآمد، خدمتگذار و مورد حمایت مردم تشکیل شود.

زاکانی به نامزدها و کاندیداهای انتخاباتی اشاره کرد و یادآور شد: منتخبان مردم باید در خدمت آنان باشند و با پاسخگویی به مطالبات مردم اعتماد و رضایت آنان را جلب کنند.

وی در خصوص شرایط نامزدان جبهه متحد اصولگرایان گفت: کسانی که در انتخابات به عنوان کاندیداهای این جبهه شرکت می کنند باید اعتقاد به اسلام و نظام اسلامی، اعتقاد به راه و سیره امام خمینی (ره) و اعتقاد به ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان عدم تمایل همکاری با عناصر فتنه گر، فاسد و منحرف را از دیگر شرایط نامزدان جبهه متحد اصولگرایان عنوان کرد و گفت: خط قرمزهای این جبهه باید از سوی کاندیداهای مورد حمایت رعایت شود.

زاکانی به نزدیک شدن به حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: با نزدیک شدن به حماسه پرشور مردم در مقابله با آشوب و فتنه سال 88 دشمنان نظام اسلامی و انقلاب ایران سعی می کنند فضای انتخاباتی را نیز به همان مسیر سوق دهند.

وی با اشاره به هوشیاری مردم اظهار داشت: ملت ایران نشان داده اند در تمامی عرصه هایی که دشمنان علیه نظام و آرمان های رهبر بزرگ انقلاب اسلامی وارد عمل شده اند پاسخ دندان شکنی به دشمنان داده اند و اجازه دخالت و آشوب را به آنان نمی دهند.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان به کارشکنی های دشمنان نظام اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی می کنند فضای انتخاباتی کشور را متشنج کنند و با فراهم کردن زمینه مشروعیت زدایی و تبلیغات منفی خود در سراسر جهان مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهند.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بر خلاف تبلیغات دشمنان جبهه متحد اصولگرایان، جبهه پایداری به عنوان بخشی از جبهه متحد اصولگرایان فعالیت می کند و رقیب انتخاباتی این جبهه نیست.

وی افزود: با توجه به اختلاف نظرهایی که در بین اعضای جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان وجود دارد تلاش می شود این دو جبهه وحدت خود را به دست آورند و جبهه پایداری را نمی توان رقیب اصولگرایان دانست.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان به شایعه کناره گیری جبهه اصلاح طلبان از شرکت در انتخابات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: این سخنان تنها حربه های انتخاباتی است و اصلاح طلبان تنها به دنبال مظلوم نمایی در میان مردم هستند.

زاکانی ادامه داد: کسانی که تحریم و کناره گیری اصلاح طلبان از انتخابات را باور کنند افراد ساده اندیشی هستند چرا که جبهه اصلاح طلبان در حال حاضر به شدت در حال فعالیت های انتخاباتی است.

وی یادآور شد: بیشتر کسانی که حرف از تحریم و شرکت نکردن در انتخابات را می زنند افرادی هستند که در فتنه سال 88 دست داشته اند و با مظلوم نمایی قصد دارند افکار عمومی را تحت الشعاع قرار دهند.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان، اصلاح طلبان را به سه گروه تقسیم کرد و گفت: دسته اول گروهی هستند که تند رو هستند و در صورت شرکت در انتخابات رد صلاحیت می شوند.

زاکانی گروه دوم را افرادی دانست که به دنبال شرکت در انتخاباتی سالم و در چارچوب قوانین و مقررات انتخاباتی هستند و گروه سوم را نیز افرادی عنوان کرد که تنها به دنبال سرمایه گذاری و فراهم کردن زمینه ورود افراد جدید در انتخابات بدون هیچ گونه پیشینه انتخاباتی و فعالیتی در عرصه سیاسی کشور هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامزدهای انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان در استان کردستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در حال بررسی و شناسایی اصولگرایان کارآمد و متعهد به نظام در استان هستیم و به زودی لیست کاندیداهای این جبهه در کردستان به مردم معرفی می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *