يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

دورخيز جريان انحرافي براي انتخابات

شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 170424
يك عضو بدنام حلقه انحرافي كه پيش از اين به دلالي در دانشگاه آزاد مي پرداخت، اكنون نقش مشابهي را براي حلقه مذكور ايفا مي كند.
به گزارش  رجا نیوز، نامبرده اخيرا با سوء استفاده از برخي ناهماهنگي ها در جريان ادغام وزارتخانه ها و خلأ پيش آمده، از طرف حلقه انحرافي مامور شده تا مديران چند شركت را احضار نموده و با آنها براي نقش آفريني در انتخابات اتمام حجت كند. اين فرد كه ظاهرا پيش از اين قرار بوده با ايرانيان مقيم خارج ارتباط بگيرد، اكنون مديران چند شركت را بدون هيچ وجاهت حقوقي و قانوني احضار كرده و تذكر داده كه اگر به نفع حلقه متبوع وي نتوانند در انتخابات- به شكل منطقه اي و استاني- نقش آفريني كنند، بايد با جايگاه مديريتي خود خداحافظي كنند! وي حتي تهديد كرده كه در صورت عدم تحرك كافي، افراد جايگزين هم مشخص شده اند.
يكي ديگر از افراد موثر در جريان نفوذي نيز كه عمدتا در حوزه صنعت فعاليت مي كند، به رايزني با مديران صنعتي پرداخته و از آنها مي خواهد تمام ظرفيت خود را براي جذب راي به ويژه در شهرهاي كوچك از طريق ارائه تسهيلات به نام فرد مورد حمايت اين جريان به كار بگيرند.
به دليل تغييرات در راس سه وزارتخانه مهم رفاه، صنايع و نفت كه شركتهاي زيرمجموعه زيادي نيز در زيرمجموعه اين وزارتخانه ها قرار دارد، جريان نفوذي با سوء استفاده از اشراف نداشتن سرپرستان وزارتخانه ها، در حال نفوذ دادن مهره هاي وابسته به خود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *