دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲۹
خبر خوش مبارزه با فساد در آستانه صدور فرمان 8 ماده ای

دانه درشت جنجالی رو در رو با کمیته 3 نفره!

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۳۷
کد مطلب: 109999
پرونده یک "دانه درشت جنجالی" که برخی از آن به آزمون دستگاه قضائی در مبارزه با فساد تعبیر کردند ،در آستانه نهمین سالگرد صدور فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد اقتصادی به جریان افتاد.
دانه درشت جنجالی رو در رو با کمیته 3 نفره!
به گزارش سرویس اقتصادی جهان، پرونده این دانه درشت پس از بررسی توسط یکی از نهادهای زیرمجموعه دستگاه قضا ،در اختیار کمیته ای 3 نفره قرار گرفت تا به اتهامات آن رسیدگی شود.
 
رئیس قوه قضائیه که مدتی پیش از مبارزه با فساد دانه درشت ها خبر داده بود، بعد از اینکه در جمع مهمانان پارلمانی خود، بر رسیدگی به این پرونده بدون هرگونه ملاحظه سیاسی تاکید کرد،در اولین گام، کمیته 3 نفره بررسی این پرونده را تشکیل داد. 

سابقه تشکیل کمیه 3 نفره به حوادث پس از انتخابات و ماجرای کهریزک و کوی دانشگاه و ادعای دروغین تجاوز در زندان ها بر می گردد.
 
درحالی که برخی محافل سیاسی تلاش دارند رسیدگی به این پرونده را با طرح موضاعات فرعی مثل گاوداری ها وشترداری های رجال سیاسی و رجل زاده های اقتصادی به انحراف بکشند، اما اخبار موثق حاکی از همت جدی برای بررسی پرونده این چهره جنجالی سال ،در دستگاه قضائی است. 

پیش از این رئیس عدالتخانه به صراحت اعلام کرده بود که در مبارزه با فساد اقتصادی کمترین مماشاتی نخواهد کرد.به جریان انداختن پرونده مهدی هاشمی و این "دانه درشت خبر ساز" نشان داد که مبارزه با فساد اقتصادی در دوره آملی لاریجانی فصل جدیدی را آغاز کرده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمیدونم تا کی شما میخواین از این اتهامات دروغ به مهدی و موسوی و کروبی و... دست بردارین در حالیکه تمام رسانه هاشون و ارتباطشون رو با مردم ازشون ناجوانمردانه گرفتین! شما اینقدر وحشت دارین که حتی یک سایت کوچولو اینها داشته باشند و دفاع کنند ازخودشون ، چون میدونین که بر حقند و ملت قبولشون داره وگرنه لزومی نداشت بایکوتشون کنین بعد حملات ناجوانمردانه با صد ها سایت و روزنامه و رادیو و سیمای میلی به اونها کنین! خوب یک سایت هم از اونها از فیلتر دربیارین بعد ببینین!
Iran, Islamic Republic of
به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خود را
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار است مست گیرند هر آنچه هست گیرند .
ببخشید این گزارش نمایندگان مجلس که سالیان قبل از دارایهای آقایان تهیه شده بود و سرانجامش به این نتیجه رسید که به زندانی شدن یک نماینده و توبه دیگری انجام به کجا رسید . اگر شما واقعاً در پی عدالت و عدالت خواهی هستید این را با تیتر درشت و هر روز در اول صفحه سایتتان به نمایش می گذاشتید .
Iran, Islamic Republic of
باسلام :در پاسخ به اين هموطن عرض ميكنم خلايق هرچه لايق .اين آقايان ساليان سال مارا اغفال و به كشور و ملت خيانت كردند ؛حال كه مردم بيدار هشيار شدند وپيگير اجراي عدالت هستند و نظام اسلامي نيز همت نموده تا به وظيفه شرعي و قانوني خود عمل كند ؛ قليل افرادي يافت ميشوند واينگونه از آنها حمايت مي كنند . واقعاً متاسفم .
Iran, Islamic Republic of
اولا مهدی هاشمی چه ربطی به کروبی و موسوی داره. ثانیاً اون آقای کروبی آخرش نگفت برا چی 300 میلیون از شهرام جون گرفته. ثالثا بالاخره بعد از چندین سال آقا مهدی می خوان جوابگوی خیانتاشون به این مردم و بیت المال را بدن....؟؟؟!!!!ً
Iran, Islamic Republic of
توهم هم خوب چيزيه ها يه عالمي داره اين كسي كه قبل من كامنت گذاشته بايد گفت چه خوب عالمي داريد فكر كنم شماها بدرد علاج بيماران بخوردي چون توهم سرايي شما انقدر قشنگه كه خودتون هم باور كرديد قظعاً مريض هاي رواني هم باور مي كنند
راستي اين ملتي كه شما ازش حرف مي زنيد كجان شايد تعريف جديدي از ملت داريد به ما هم بگيد فكر كنم با تعاريف شما به هر 100 نفر يك ملت مي گن با اين تعريف فكر كنم شما نهايتا ده تا ملت بشيد
United Kingdom
دوست عزیز،

حالا اگه طرف موسویو یه کم قبول داشته باشه یه چیزی (که اونم حماقته)

ولی همه در جنون کروبی و دزد بودن مهدی هاشمی متفق القولند?

همون تو فقط تنهایی از مهدی هاشمی دفاع کن!
Iran, Islamic Republic of
جهان دست بردار کدام فساد چرا داری چوب لای چرخ دولت مي زاري.فعلا مهدي هاشمی را بچسب فرار نکند
Iran, Islamic Republic of
انشاالله این مبارزه واقعی و جدی باشد نه برای رفع جنجال افکار عمومی که در اینصورت دیگر نباید از عذاب زلزله بترسیم زیرا وقتی ثروت به صاحبان آن برسد و عدالت اجرا شود هم خداوند رحم می کند و هم زمینه های گناه از بین می رود و مطمئن باشید خانم ها هم خود به خود با حجاب تر می شوند. چون این بی حجابی نوعی اعتراض به حق کشی است. مگر عده قلیلی که پس از اجرای عدالت با انها می توان بر خورد قاطع کرد.
Iran, Islamic Republic of
امیدورام این خبر درست باشد انصافا من که باور نمی کنم
Iran, Islamic Republic of
خطاب به نفر اوّل : عزیزم ! اگر نمی دانی ، بدان : عین شکایت شما رو موسوی بعد از انتخابات کرده و گفت : ما رسانه نداریم و سایت ما را فیلتر کردند .

مسئولین دستور دادند تا سایت ایشان رفع فیلتر شود .

اولین پیامی که موسوی بعد از رفع فیلتر در سایت خود قرار داد این بود که مردم به خیابان ها بریزند !

شماها قبلا خودتون رو نشون دادید و ثابت کردید که جنبه ندارید و اگر رسانه داشته باشید مملکت رو به آتش می کشید ! پس لطفا اشک تمساح نریزید .
Iran, Islamic Republic of
اين دونه درشت کیه??!!!!چرا می ترسید
Iran, Islamic Republic of
جدا" وخارج از شوخي ما هم تشكر ميكنيم
Iran, Islamic Republic of
همانگونه كه گروههاي سه نفره قبلي جواب داد و گناهكاران و فاسدان واقعي (!؟) به دام افتادند و در دولت سمت جديد نگرفتند، مطمئن باشيد اين گروه سه نفره هم كارشو به خوبي انجام ميده.
پيشاپيش دستگير شدگان و متهمان و محكومين پرونده رو اعلام ميكنم:
1- شير قلي آبدارچي مجتمع فاطمي، جرم: دريافت 300 هزار تومان رشوه در خيابان فاطمي.
2- ناز خاتون، همسر شير قلي، جرم: معاونت در دريافت 300 هزار تومان رشوه در فاطمي.
ساير متهمان تبريه شدند.
شنيده ها حاكي از آن است كه م.ر.ر كه معاون يكي از سران است بر عليه زاكاني و نادران و توكلي شكايت كرده و به زودي اون سه نفر به زندان محكوم ميشن.
Iran, Islamic Republic of
خيلي كیف كردم!!!! ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
!!!!كي مجازاتش ميكنند كه آبروي احمدي نژاد رو برد؟؟؟!! ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
وقتي قشر روحاني هم به صورت ابزاري مورد بهره برداري بعضيها قرار مي گيرند، انسان از همه چيز مأيوس مي شود!!
Iran, Islamic Republic of
وقتي از هر امکان و وسيله اي براي نابودي شخصي استفاده شود و هيچگونه امکان دفاع در اختيار آن شخص قرار داده نشود، معناي اين کار چيست؟ باور کنيد هاشمي مظلوم تر از بهشتي است، اين را تاريخ ثابت خواهد کرد، منتظر باشيد تا ببينيد...
Iran, Islamic Republic of
ماجرای گاو داری چیه؟تورو خدا درست خبر رسانی کنید.ما هم می خوایم بدونیم کي گاوداری رانتی داره.شتر مال کيه؟....ولی هرچی هست عجب داستانیه این مبارزه با فساد.
Iran, Islamic Republic of
این آقایان دارند استات اویل را جلو می اندازند که داستان این دانه درشت حاشیه بره .حداقل شما ها حواستان باشد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من مهدی هاشمي دیگه تمام شد .ماجرا این بابا است که قدرت و دولت حامیشند.من از رئیس جمهور متعجم.چرا کاری می کند که دوست دارانش ایندقدر به هم بریزند.
Iran, Islamic Republic of
چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی

چاهی که شماها خواستید برای هاشمی بکنید اکنون یار غارتان دارد درون آن می افند.
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم چرا اقای احمدی نژاد مه این همه دم از عدالت می زنه چرا ازاین چندتا که بیخ گوشش نشستند اینقدر حمایت می کنه .
Iran, Islamic Republic of
بابا اینقدر زود اظهارنظر نکنید .شاید هیچ خبری نباشه .تازه کمیته سه نفره تشکیل شده.ما که امیدواریم در مسئوتین نظام از این نوع مفاسد وجود نداشته باشه حالا چه اینوری باشه چه اونوری.
Iran, Islamic Republic of
ما که امیدواریم مفسدین مجازات شن .ولی هیچکی جرات تقابل با .... رو نداره.
Iran, Islamic Republic of
وقتي عالم و آدم دنبال دانه درشتها هستند پس چرا نام اين دانه درشت را حداقل به عنوان متهم ذكر نميكنيد ؟؟ آيا نام بردن او اينقدر ترسناك است؟؟ بياييد اين تابوهاي خيالي را بشكنيم
Iran, Islamic Republic of
قربون خدا برم كه معلمم با دوازده سال سابقه كار و پونصد چوق حقوق!
به هر كسي هم مي گوييم ميگن سه ماه تابستون تعطيلين!
Iran, Islamic Republic of
دانه درشت کیلویی چنده در مقابل ملتی که با خون جوانانشان سرمایه گذاری برای انقلاب اسلامی هدیه کردند قائله را ختم کند قوه قضایه هر روز از دانه درشت حرف میزنید عمل نمکنید زوتر اقدام کنید که درسی بشود در مملکت برای دزدان بیت المال
Iran, Islamic Republic of
باسلام امیدواریم وعدهها در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی جامه عمل بپوشد خصوصا این فرد معلوم الحال چند چهره که از اول انقلاب تا کنون سر مسئولین نظام کلاه گذاشته وکار خودش پیش برده است.!چشم ادم با توجه به گذشته اب نمیخورد که با او برخورد شود.