دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
۱

شکایت پسر بایدن از فاکس نیوز

سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 881396
پسر رئیس‌جمهور آمریکا فاکس نیوز را تهدید کرد که به دلیل نحوه پوشش خبری مغرضانه‌اش در ماجرای اعتیاد وی از این شبکه خبری شکایت می‌کند.
شکایت پسر بایدن از فاکس نیوز
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهور آمریکا از تصمیم خود برای شکایت از شبکه خبری فاکس نیوز خبر داده و ادعا کرد، این شبکه از مشکل اعتیاد وی به مواد مخدر به شیوه‌ای غیرانسانی و کاملا با هدف تضعیف موقعیت و جایگاه سیاسی پدرش سو استفاده کرده است.

به گزارش ایندیپندنت، طبق گزارشات ارائه شده، هانتر در حال برنامه‌ریزی برای شکایت از فاکس نیوز به دلیل استفاده این شبکه از ماجرای اعتیاد وی برای تضعیف موقعیت وی و جایگاه پدرش به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا است.

وکلای وی نیز سه هفته پیش نامه‌ای را به فاکس‌نیوز ارسال کرده و تهدید کردند که از این شبکه به دلیل همکاری‌اش با عوامل متحد ترامپ برای بدنام کردن هانتر و استفاده از برخی از تصاویرش در زمان اعتیادِ او جهت کسب درآمد شکایت خواهند کرد.

در متن نامه درخواستی آمده است که برای انصراف از شکایت هانتر بایدن نیاز است مقالات پیشین که علیه وی نوشته شده است، اصلاح شده و از وی بابت اظهارات مطرح شده در آنها عذرخواهی صورت گیرد.

هانتر بایدن خطاب به فاکس نیوز عنوان کرده است: من نمی‌گویم، اعتیاد من بهانه‌ای برای رفتارهای بد من است. چیزی که من می‌گویم این است که اعتیاد من نباید بهانه‌ای برای رفتار غیرانسانی با من باشد.

هانتر بایدن که برای دوره‌ای به استعمال مواد مخدر اعتیاد داشته است، بارها فاکس نیوز را به دلیل انتشار اخباری که به اعتقادش در راستای تخریب چهره جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکاست، مورد انتقاد قرار داده است.
https://jahannews.com/vdccosq4e2bq418.ala2.html
jahannews.com/vdccosq4e2bq418.ala2.html
برچسب ها: جو بایدن شکایت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به‌به! هر دم از این باغ، بری میرسد!