پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

دهنوی: حقوق سربازان دوباره افزایش می‌یابد

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 880183
نایب رییس کمیسیون تلفیق بابیان اینکه آخرین تغییرات حقوق سربازان درجداول قانون بودجه ۱۴۰۳ اصلاح شد گفت:حداقل حقوق سربازان مجرد در مناطق غیرعملیاتی به بیش از ۵میلیون و حداقل حقوق سربازان متاهل در مناطق عملیاتی به بیش از ۱۱میلیون تومان افزایش می‌‌‌یابد.
دهنوی: حقوق سربازان دوباره افزایش می‌یابد
به گزارش جهان نيوز، محسن دهنوی نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 در مطلبی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت:
 
«با تلاش همکاران ما در مجلس بالاخره آخرین تغییرات حقوق ⁧سرباز⁩ نیز در جداول قانون بودجه 1403 اصلاح شد و 6 هزار میلیارد تومان منابع جدید برای افزایش حقوق سربازان اضافه شد؛ تا در مجلس انقلابی یازدهم حقوق این عزیزان بیش از 20 برابر رشد کرده باشد.
 
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذرانند، در فروردین 1403 حداقل معادل 10 میلیون و 230 هزار تومان حقوق دریافت کردند ولی با اعتبارات مصوب شده در مجلس در بودجه برای این امر، حداقل حقوق اردیبهشت سربازان معادل 11 میلیون و 535 هزار تومان خواهد بود.
 
حداقل حقوق متاهلین در ناحیه شهری و مناطق غیرعملیاتی که در فروردین 1403، معادل 7 میلیون و 990 هزار تومان است که با مصوبه مجلس، به حداقل 9 میلیون 573 هزار تومان خواهد رسید.
 
حقوق سربازان مجرد در منطقه عملیاتی در ماه گذشته به حداقل 7 میلیون 360 هزار تومان رسیده است و با اعتبارات جدید اضافه شده مجلس باید حداقل حقوق سرباز مجرد مشغول به خدمت در مناطق عملیاتی به رقم 8 میلیون 450 هزار تومان برسد.
 
حداقل حقوق سربازان مجرد فعال در مناطق غیرعملیاتی نیز که در فروردین ماه به 4 میلیون و 400 هزار تومان رسیده است، به حداقل 5 میلیون و 460 هزار تومان مجددا افزایش خواهد یافت.»
https://jahannews.com/vdcfcxdcmw6dcya.igiw.html
jahannews.com/vdcfcxdcmw6dcya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *