دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
۱

تصاویر جدید تفحص بالگرد شهدای خدمت توسط سپاه +فیلم

سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب: 881429
تصاویر دیده نشده از لحظات مربوط به یافتن بالگرد حامل رئیس‌جمهور توسط تیم‌های نیروی زمینی سپاه منتشر شد.
تصاویر جدید تفحص بالگرد شهدای خدمت توسط سپاه +فیلم
به گزارش جهان نيوز، تصاویر دیده نشده از لحظات مربوط به یافتن بالگرد حامل رئیس‌جمهور توسط تیم‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران منتشر شد.

تکاوران گروه تجسس لشکر 3 حمزه نیروی زمینی سپاه پاسداران با حضور در منطقه سانحه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهانش پس از تفحص پیکرهای مطهر شهدا، این پیکرها را به تبریز منتقل کردند.

گفتنی است؛ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش که برای بازدید از سد خداآفرین و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بودند، به علت شرایط نامساعد آب و هوایی، دچار سانحه شد و تمام سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.

در این سانحه هوایی، آیت‌سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان او از جمله امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی و همچنین سردار سید محمدمهدی موسوی، فرمانده یگان حفاظت نهاد ریاست‌جمهوری و خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

دانلود
https://jahannews.com/vdcj8veohuqeoxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8veohuqeoxz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
عاش سعیدا و مات سعیدا
خدا همه شان را بیامرزد.