دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
۱

خاطره دوبلور معروف از سفرِ خاص «شهید رئیسی»

سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 881402
داود نماینده، گوینده و دوبلور پیشکسوت در خصوص شهادت رئیس جمهور شهید تأکید کرد که ایشان اهل بهشت بود و سرانجامش نیز بهشتی شد.
خاطره دوبلور معروف از سفرِ خاص «شهید رئیسی»
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، چهره‌های شناخته شده و اهالی فرهنگ و هنر واکنش‌هایی را به دنبال شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد، نشان دادند.

داوود نماینده گوینده، بازیگر و دوبلور ایرانی  که بیشتر به عنوان گوینده مستندهای تلویزیونی حیات‌وحش شناخته می‌شود، در خصوص شهادت رئیس جمهور به خبرنگار تسنیم گفت: شهادت این سید بزرگوار، هدیه خداوند به ایشان است تا عزت  و حرمت اورا اثبات کند که اولاد پیامبر (ص) سید رئیسی اهل بهشت بود و سرانجامش بهشتی شد.

او خاطرنشان کرد: در دیداری که ایشان از سازمان صدا و سیما داشتند، من به یاد سفرهای سال‌های دور شهید خدمت افتادم که هنوز رئیس جمهور نشده بودند و به دورترین نقاط محروم کشور می رفتند و با همه در کمال تواضع و بی‌ریا رفتار می‌کردند. این خاطره من برای سی و چند سال قبل بود که سفری به روستاهایی در سیستان و بلوچستان داشتند. در آن سفر به مسجدی رفتیم به نام مسجد امیرالمومنین. جوانانی به آن مسجد آمدند. به ایشان عرض کردم که آقا این جوانان با چه شکل و شمایلی عجیب به این مسجد می‌آیند. ایشان هم تأکید کردند که آقا چه اشکالی دارد. اگر ما توانستیم در این مسجد جوانان را به آن ایده‌های باوری و ایمانی خودشان برسانیم، کاری کردیم و گرنه اگر این جوانان را نتوانستیم به سمت پاکی، عزت و حرمت، تغییر بدیم، کاری نکردیم. 

این گوینده پیشکسوت افزود: ایشان همیشه مخلصانه به مردم خدمت می‌کردند و در سکوت محض خدمت به محرومان می‌کردند. ایشان روزی که به رادیو آمدند، خاطره آن سفرها را به ایشان عرض کردم و تأکید داشتم که شما همیشه به مردم محروم کمک می‌کردید و به دورترین نقاط سر می‌زدید.

نماینده اشاره کرد: رئیس جمهور شهید، بهشتی بود و خلق و خوی بهشتی داشت. ایشان به محض اینکه من زیارتشان کردم، خطاب به من گفت، خوش صدا هم که اینجاست! 

وی با بیان خصلت‌های پاک رئیس‌جمهور شهید افزود: ایشان بی‌ریا بود و اصرار داشتند که بین مردم باشند. همیشه به دل روستاهای محروم می‌رفتند تا مشکلات‌شان را حل کنند.

ایشان اهل بهشت بود و بهشتی هم شد.
https://jahannews.com/vdcaw6nau49nay1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaw6nau49nay1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اهل بهشت بود و بهشتی هم شد.