شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

سنگین‌ترین جریمه مالی تاریخ لیگ برای ویسی

يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 879289
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت‌های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.
سنگین‌ترین جریمه مالی تاریخ لیگ برای ویسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.

سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».
https://jahannews.com/vdcaaonao49n0u1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaaonao49n0u1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا برای اشاعه ی فحش ها توسط فوتبالیست ها همچین جریمه هایی اعمال نمیکنن ؟؟ بغل کردن جیمی جامب زن ؟ فحش های رکیک هواداران ! دستگیری فوتبالیست ها تو پارتی شبانه رو با یک همچین جریمه ی سنگینی میشه کمتر کرد چرا فقط زورتون به ویسی شهرستانی رسیده ؟؟