چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۲

بهره مندی ۳۱۰۰۰ سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد از مزایای کارت های بانکی خرید نان

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 836256
بهره مندی ۳۱۰۰۰ سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد از مزایای کارت های بانکی خرید نان
با انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین شبکه سراسری خیرات نان و کمیته امداد امام خمینی (ره) مقرر گردید تعداد 31000 سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد از مزایای کارت های بانکی خرید نان بهره مند گردند، دراین طرح با انتخاب و معرفی 1000 سرپرست خانوار نیازمند نان شب از سوی کمیته امداد هر استان به شبکه خیرات نان جهت صدور کارت، در نهایت کارت بانکی خرید نان تهیه و تحویل سرپرستان خانوار شده و مبلغ 60 هزارتومان به صورت ماهانه شارژ می گردد، آقای اقبالخانی مدیر شبکه سراسری خیرات نان از همه خیرین عزیز و علاقه مندان به مشارکت در این طرح معنوی و خداپسندانه خواست تا مبالغ و خیرات خود را از طریق شماره حساب های 8888 نزد بانک سپه و 1002221 نزد بانک شهر واریز نمایند تا با شارژ کارت های نان مستقیما به دست نیازمندان نان شب برسد و شاهد روزی باشیم که انشاا.. سفره ای بدون نان نباشد .
https://jahannews.com/vdchm-n6-23nxid.tft2.html
jahannews.com/vdchm-n6-23nxid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام منم کمیته امدادی هستم ولی کسی به من در این مورد چیزی نگفته. این کیف پول کفارات شامل همه ی سرپرستان تحت پوشش میشه؟ چطوری بایدفهمید؟
میرزاگل
Brazil
۶۰هزار تومان! ؟شصت هزار تومان!!؟نه!کی گفته کمه!!میشود روزی یک عدد نان! !!!!