يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ارتش اسرائیل مدعی تسلط بر گذرگاه رفح شد

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 877752
ارتش رژیم اسرائیل ادعا کرد بخش فلسطینی گذرگاه رفح در جنوب غزه را تحت کنترل خود درآورده است.
ارتش اسرائیل مدعی تسلط بر گذرگاه رفح شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رسانه‌های فلسطینی، صبح امروز (سه‌شنبه)، از انتقال تانک‌های اسرائیلی به سمت گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.
 
دقایقی بعد از انتشار این گزارش، ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد بخش فلسطینی گذرگاه رفح (جنوب غزه) را تحت کنترل خود درآورده و در حال پاکسازی منطقه است.سخنگوی ارتش اسرائیل در عین حال اعلام کرد که گذرگاه «کرم ابو سالم» در جنوب غرب نوار غزه را تا زمان «بهبود اوضاع امنیتی» بسته است.
 
این تحرکات بعد از آن در جنوب غزه آغاز شده است که کابینه این رژیم روز گذشته با اتفاق آرا طرح حمله به منطقه پرجمعیت رفح را تصویب کرد.رفح منطقه‌ای پرجمعیت در جنوب نوار غزه است که حدود 1.5 میلیون آواره فلسطینی در آنجا اسکان دارند.ارتش اسرائیل دیشب اعلام کرده بود که «حملات هدفمند» خود را به این منطقه آغاز کرده است.بسیاری از کشورها و نهادهای بین‌المللی حقوق‌بشری تاکنون درباره تبعات این حمله و احتمال کشته شدن هزاران فلسطینی هشدار داده‌اند.
https://jahannews.com/vdcdk50jxyt0556.2a2y.html
jahannews.com/vdcdk50jxyt0556.2a2y.html
برچسب ها: اسرائیل غزه رفح
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *