دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۶

خواب‌های حیاتی بعد از رفتن از تلویزیون

سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 867380
محمدرضا حیاتی گوینده سابق اخبار گفت: در هفته هر شب خواب خبر و حواشی آن را می‌بینم و این فکر ول کن من نیست تا جایی که برای خودم معضل شده است.
https://jahannews.com/vdcjoaeoyuqemtz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoaeoyuqemtz.fsfu.html
برچسب ها: محمدرضا حیاتی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی خوش روان
Iran, Islamic Republic of
جناب حیاتی یکی از بهترین وبا احساس ترین گوینده گات خبر است وواقعا مورد بی مهری قرار گرفت ]]] از زمانی که به برخی مسئولین انتقاد کرد که علی رغم شعار مرگ بر امرکا فرزندانتان در امریکا زندگی میکنند !!!!!!!!! هیچ وقت بغض اخبار رحلت امام را من فراموش نمی کنم !!!! هروقت حیاتی را در تلویزیون میدیدم نا خود آگاه آن بغض جلوی چشمم نمایان میشد !!!!!
Iran, Islamic Republic of
مهم داشتن بغض نسبت به دشمنان انقلاب و اسلام و حب به انقلاب و اسلام است. امام صادق(علیه‌السلام): هل الایمان الا الحب و البغض؟
محب علی
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا مارو زود ضد انقلاب نکن داداش
لعنت به دشمنان انقلاب اسلامی و درود بر جمهوری اسلامی...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این قضیه به خاطر ظهور ملکات در عالم خواب است. افعال و رفتار و افکار غالب ما در زندگی که ملکه ما شده (خوب یا بد)، در برزخ ظهور خواهد کرد، البته با شدت و حدت بسیار خارق‌العاده
Iran, Islamic Republic of
از فردی مانند ایشان همراهی و همدلی با ضد انقلاب و خوشحال کردن دشمن با حرفهای بی ربط انتظار نبود که متأسفانه اتفاق افتاد .