شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

فرار خبرنگار اینترنشنال از پاسخ به یک سوال

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 851631
خبرنگار همراه هیئت رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک ویدئویی از جریان برخورد خود با یکی از خبرنگاران شبکه ضد ایرانی اینترنشنال منتشر کرده است.
فرار خبرنگار اینترنشنال از پاسخ به یک سوال
به گزارش جهان نيوز، در حاشیه سفر رئیس جمهور به نیویورک محمد نسیمی خبرنگار با سابقه ایرانی که به عنوان بخشی از تیم رسانه‌ای رئیس جمهور به نیویورک رفته ویدئویی از جریان برخورد خود با یکی از خبرنگاران شبکه ضد ایرانی اینترنشنال منتشر کرده است.

نسیمی در توضیح این ویدئو نوشته است: تلاش کردم چند سوال از یکی از آنها[کارکنان ایران اینترنشنال]بپرسم. از وضعیت سیما ثابت که چند وقت پیش گفت بخاطر حفظ کرامت انسانی از این شبکه جدا شد، تا وابستگی و منابع درآمدی این شبکه و آموزش‌های تروریستی توسط آنها. سوالاتی که با فرار کارمند این شبکه همراه شد!
 
https://jahannews.com/vdcbf8bw8rhbs0p.uiur.html
jahannews.com/vdcbf8bw8rhbs0p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این خبرنگارهای اینترنشنال فقط بدرد جاهایی می خورند که سوراخی باشه سریع از ترس مثل موش برند تو سوراخ. بیچاره بدجوری لرزید و ترسید خدا بهش رحم کنه سکته نکرده باشه از قدرت و جذبه جمهوری اسلامی