سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۵

هزینه ۱۳۰۰ میلیاردی ۳ تیم لیگ برتری

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 840046
۳ تیم در لیگ برتر فقط ۱۳۰۰ میلیارد تومان بابت پول قرارداد مربی و بازیکن پرداخت کرده‌اند.
هزینه ۱۳۰۰ میلیاردی ۳ تیم لیگ برتری
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نصیرزاده رئیس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه «ورزشگاه» ادعا کرد که ۳ تیم در لیگ برتر فقط ۱۳۰۰ میلیارد تومان بابت پول قرارداد مربی و بازیکن پرداخت کرده‌اند یعنی ۳ باشگاه به اندازه ۱۳ باشگاه لیگ برتری هزینه کرده‌اند.
https://jahannews.com/vdcjxyeomuqexyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxyeomuqexyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استقلال و پرسپولیس و گل‌گهره؟!!
Iran, Islamic Republic of
تیم عربستانی میخاد برای یکی بازیکن مصری یک میلیارد یورو پول بده کجای داستان هستی ضرب در شصت هزار تومن کن کن ببین عدد را نمیشه بخونی
Iran, Islamic Republic of
بر خلاف بسیاری از تیمهای فوتبال ایران که وصل به خزانه بیت المال هستند اون تیم مورد اشاره شما متعلق به دولت عربستان نبوده و خصوصیست .
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای این آقا را در تلویزیون دیدم
استدلالهایی داشت که جای بسیار تاسف داشت؟!!!!! .
Iran, Islamic Republic of
آی اونایی که برای بی حجاب شدن مملکت را به آشوب کشیدید و در زبان استدلال هم گفتید منظورمون حجاب نیست ، به کل مشکلات و معیشت اعتراض می کنیم ، چرا خفه شدید ؟ چرا نمی پرسید به چه اجازه ای هزاران میلیارد پول مردم که درصد بالایی حتی فوتبال رو یک بار هم نگاه نکرده اند از تلویزیون ، خرج یک مشت توپ باز میکنن؟//؟؟