دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۶

ابوالفضل پورعرب باز حال سلبریتی‌ها را گرفت!

يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 828750
ابوالفضل پورعرب باز حال سلبریتی‌ها را گرفت!
به گزارش جهان نيوز، ابوالفضل پورعرب بعد از اهدای سیمرغ بیان کرد: امیدوارم تا این لحظه خوشحال بوده باشید. خوشحالم از اینکه یک همدلی در سطح جامعه می‌بینم که به شما مردم منتقل شده است. در این دوره سعی کردند همه چیز را فراهم کنند تا دشمنان ما موفق نشوند.

وی یادآور شد: هایت داوران را سالهاست که می‌شناسم. ابراهیم را می‌شناسم، پرویز شیخ طادی از دوستان من هستند و لطف کردند در این شرایط داوری را قبول کردند. آن‌هایی هم که نیامدند ان‌شاالله سال آینده حاضر می‌شوند.
https://jahannews.com/vdchm6n6v23niqd.tft2.html
jahannews.com/vdchm6n6v23niqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دم شما گرم
Iran, Islamic Republic of
آن‌هایی که نیامدند این همه طی چهل سال با بودجه دولتی صراحتا یا تلویحا فیلم علیه حکومت و دین و ارزش‌ها ساختند و هرچه دلشان در جشنی که متعلق به انقلاب اسلامی است، گوشه کنایه و تخطئه نسبت به انقلاب اسلامی روانه کردند. چرا باید در حالی که عذرخواهی هم نمی‌کنند، بخشیده بشند تا دوباره شاهد فیلم‌های مبتذل و بی‌مایه‌شون باشیم؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
یکی از برکات این فتنه یا به تعبیر رهبر عزیز انقلاب "جنگ ترکیبی" همین رو شدن ماهیت هنرمدنماها و قهر و طرد آنان از ساحت سینمای انقلاب بود. مسئولان باید از این فرصت طلایی استفاده کرده و هنرمندان متعهد را جایگزین آنان کنند.
Iran, Islamic Republic of
سلامت باشید آقای هنرمند محبوب و مردمی کشورم
سایه ات مستدام
Iran, Islamic Republic of
گلزار پس کجاست....؟؟؟!!
محمد
سوپر استاری برازنده خودته،
اون موقع که سلبریتی مد نبود،تو بودی