سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۳
گزارش ویدئویی جهان نیوز//

زن، زندگی، آزادی، اغتشاش، ترور، دیکتاتوری +فیلم

شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 816839
جنایت شیراز یک مقدمه بزرگ و طولانی دارد. در چهل روز گذشته کشور درگیر صحنه های اغتشاش و ناامنی توسط عده ای است که از دانشگاه تا خیابان را به بهانه زن، زندگی، آزادی(شهوت برهنگی) به آشوب کشیده اند.
زن، زندگی، آزادی، اغتشاش، ترور، دیکتاتوری +فیلم
گروه سیاسی جهان نيوز: غروب چهارشنبه یکی از تروریست های داعش پانزده نفر از مردم بی گناه و زائران حرم شاهچراغ در شیراز را به شهادت رساند. اما جنایت شیراز یک مقدمه بزرگ و طولانی دارد.

در چهل روز گذشته کشور درگیر صحنه های اغتشاش و ناامنی توسط عده ای است که از دانشگاه تا خیابان را به بهانه زن، زندگی، آزادی(شهوت برهنگی) به آشوب کشیده اند. وجه مشترک همه این افراد در میدان و یا حامیان سیاسی و رسانه ای آنها در داخل و خارج موضوعی به نام دیکتاتوری است.

گزارش ویدئویی جهان نيوز پیرامون همین موضوع در صبح پنجشنبه آماده پخش بود که غروب چهارشنبه فاز جدیدی از ناامنی های اخیر رخ نمایی کرد و روند توحش آشوبگران در روزهای گذشته با یک عملیات تروریستی تکمیل شد.
https://jahannews.com/vdcc1eq4o2bqs48.ala2.html
jahannews.com/vdcc1eq4o2bqs48.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با همراهی کردن با کشتار داعش و بی بی سی نشان دادند که چقدر کوچکند!
شادی
Ecuador
این زنِ بی اصل ونسب کع میگه اینجا اندرزگوست معلوم نیست مال کدوم خراب شده ای .من که آباء واجدادم مال همین محل هست ، دیگه حالمون داره از این عجوزه ها بهم میخوره.
Iran, Islamic Republic of
....