پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲

گریه خسرو شکیبایی برای امام حسین(ع)

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 807935
گریه خسرو شکیبایی برای امام حسین(ع)
به گزارش جهان نيوز، علی روئین‌تن ، کارگردان فیلم « دلشکسته » درباره یکی از مهمترین سکانس‌های این فیلم که خسرو شکیبایی ایفاگر آن بود؛ گفت: «یک سکانس بود که خسرو باید می‌گفت «برو با امام حسین بیا»، هر کاری کردیم سر تمرین های درخواستی این را نگفت و به من گفت بهم اعتماد کن سر فیلمبرداری اصلی این دیالوگ رو می گم و من هم قبول کردم.

موقع فیلمبرداری اصلی گفت من این دیالوگ رو نمی گم، برای این خاندان احترام قائلم و نمی تونم این حرف و بزنم. با کلی اصرار من و اینکه گفتم مسئولیتش پای من دیالوگ رو گفت. موقعی که کار مونتاژ فیلم رو انجام می دادیم، اصرار داشت سکانس رو ببینه. اون روزها حالش بد می‌شد و مجبور می‌شدیم با برانکارد بیاریمش و وقتی این سکانس رو دید زد زیر گریه، خیلی صحنه غریبی بود.»

واقعا بازی کردن بعضی نقش ها و گفتن برخی حرفها که برخلاف باور آدمه خیلی سخته.. احتمالا مرحوم خسرو شکیبایی میگفته  "شبیه تعزیه خوانی به نقش شمرم که خودش به گریه خودش را مدام لعنت کرد"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا از شفاعت امام حسین ع بی نصیبش نکنه
Iran, Islamic Republic of
با امام حسین محشور بشه ان شاء الله