شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۴
گزارش ویدئویی جهان نیوز//

برای حمایت از اوکراین و مبارزه با روسیه، ۵ جای بدن خود را بشویید و کراوات نزنید! +فیلم

يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 807792
«سانچز» نخست وزیر اسپانیا که روز جمعه بدون کروات در کنفرانس خبری ظاهر شده بود گفته دولت اسپانیا به دنبال پیدا کردن راهکارهایی با کاهش مصرف انرژی در روزهای داغ تابستان و همزمان با ثبت رکودهای جدید گرما در مناطق مختلف اسپانیا است.
برای حمایت از اوکراین و مبارزه با روسیه، ۵ جای بدن خود را بشویید و کراوات نزنید! +فیلم
 گروه بین الملل جهان نيوز: نخست‌وزیر اسپانیا که این روزها کشورش مثل همه کشوری‌های اروپایی درگیر بحران انرژی است به شهروندان این کشور توصیه کرده کراوات نزنند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود!

کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی همزمان با کاهش عرضه گاز روسیه به قاره اروپا، تدابیری‌ اندیشیده‌اند که دوش نگرفتن، بستن در و پنجره‌ها و تنظیم درجه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی روی یک عدد تعیین شده از سوی دولت، از جمله آنهاست و بعضاً حتی با متخلفین برخورد جدی می‌شود.

گزارش ویدئویی جهان نيوز درباره این موضوع را خواهید دید:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد.قم
Iran, Islamic Republic of
این از فهم و شعور و درک بالا و تمدن اروپاست نه از روی اجبار یا چیز دیگه(یک خودتحقیر!!!)
علی
Iran, Islamic Republic of
ولی در اصل بخاطر حمایت از اوکراین نیست . بیشتر برای کاهش آسیب هاییه که از روسیه دارن میخورن .
Iran, Islamic Republic of
در هر حال ایده هایی داده میشه که قابل تامل است
صابر
یک ایده جدید تر هم هست که اروپایی ها برن همگی با هم خود کشی کنند چون چند ماه دیگه از سرما میمیرند ...این کثافت ها دیگه تحریم نمونده علیه ایزان وضع کنند و الان خودشون فقط گازشون تحریم شده ببینید افتادن چه روزی