چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۷

ماجرای هتاکی و ضرب شتم به آمر به معروف حجاب در اتوبوس چه بود؟

يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 807702
فیلمی از درگیری دو نفر در اتوبوس در رسانه های ضدایرانی منتشر شد پس از تذکر یکی از شهروندان نسبت به کشف حجاب در اتوبوس، فرد تذکر گیرنده اقدام به هتاکی آمر به معروف نمود.
برچسب ها: حجاب بی حجابی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امر به معروف مراتبی دارد و به صراحت رهبر معظم انقلاب هم بارها تاکید داشتند که عامر فقط اتکا کند به اینکه بگوید و برود و برنگردد و جواب دهد .تاثیر گفتن و رفتن بیشتر از ایستادن و درگیر شدن است .
فرید
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی حلم و واستدلال و بیان خوبی دارد و خطری هم تهدیدش نمی کند چرا محاجه نکند.؟؟
اسلام دین حق است
اسلام دین محبت است
Iran, Islamic Republic of
اسلام دین زور نیست که به زور بخواهید امر به معروف کنید
Iran, Islamic Republic of
اسلام دین زور نیست. اما مملکت قانون دارد وحفظ حجاب هم علاوه بر حرمت شرعی همانند بسیاری از موارد دیگر همچون عدم دست درازی به حریم خانه دیگران , ندزدیدن مال و اموال دیگران , ایستادن پشت چراغ قرمز و صدها مورد دیگر جزئی از قوانین این مملکته.
Iran, Islamic Republic of
لطفا جو گیر نشوید... یعنی شما نمیدونی الان چه خبره؟.
صابر
وقتی به قرآن گریم رجوع میکنیم به صراحت بر حجاب تاکید نموده و در قانون جمهوری اسلامی هم عمل به بی حجابی و تشویق دیگران به فسق و فجور جرم تلقی میشود بس برخورد قهر آمیز نیز کاملا قانونی است .
البته اینها همشبرنامه هست تا کارهای دولت دیده نشود ...
سیده انسیه
Iran, Islamic Republic of
از رحمت خدا دور باشند جارچی ها و تبلیغات چی های ایرانی غرب نشین را .آنها برای منافع دنیایشان چقققققدر راحت فساد و آشوب بپا می‌کنند.