کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماهنگ هدیه اسباب بازی +فیلم

25 تير 1401 ساعت 14:28


به گزارش جهان نیوز، مرکز موسیقی مأوا به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، با همکاری هیأت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی، پویشی برای گروه سنی کودک و نوجوان با عنوان «نذر اسباب بازی» برگزار می‌کند. هدف اصلی از برگزاری این پویش‌ها راه‌اندازی جریان‌های مردمی، حول محور سرود و ارزش‌های اسلامی و اجتماعی است.
 

دانلود نماهنگ هدیه اسباب بازی +فیلم

در این پویش بناست کودکان به عشق امیرالمومنین (ع) و با تأسی از مشی و منش ایشان، ترغیب شوند تا از بین اسباب‌بازی‌های خود یکی را به عنوان هدیه در جشنی بزرگ، به دیگر کودکان هدیه دهند و کمک‌رسان کودکان مناطق محروم، نیازمند و ایتام باشند.

در این راستا کودکان می‌توانند اسباب‌بازی‌های خود را در روز عید غدیر به محل میدان ولیعصر (عج) ببرند و تحویل دهند. ترویج روحیه فداکاری و ایثارگری در کودکان و نوجوانان، ایجاد فضای شاد در عید غدیر برای کودکان و آشنایی کودکان با امام علی علیه‌السلام از دیگر اهداف این پویش است.

یکی دیگر از بخش‌های این پویش ارسال ویدئو از خوانش سرود «هدیه اسباب بازی» توسط کودکان است که علاقه‌مند می‌توانند اسباب بازی یا عروسک دلخواه خود را برای هدیه به یک کودک انتخاب کنند و فیلمی با این مضمون که «این اسباب بازی را برای شرکت در پویش هدیه اسباب بازی به عشق مولا علی به هدیه می‌دهم.» گرفته و به آدرس Hamseday_aseman@ در فضای مجازی ارسال کنند.


کد مطلب: 806264

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/806264/نماهنگ-هدیه-اسباب-بازی-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com