پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۰

پاسخ به شبهه لا اِکْراهَ فِی الدّین درباره حجاب

چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 805957
پاسخ دکتر علی غلامی پژوهشگر و استاد دانشگاه به شبهه لا اِکْراهَ فِی الدّین درباره حجاب را در برنامه بدون توقف در ادامه خواهید شنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


lpln
Iran, Islamic Republic of
احسنت به دکتر غلامی
United Arab Emirates
این استدلال خوب نیست طرف می‌تونه بگه خوب اگه ببینم قوانین دانشگاه قابل قبول نیست از اون دانشگاه بیرون میام و میرم یه دانشگاه دیگه .
Iran, Islamic Republic of
که کسی که قوانین یه دانشگاه رو پذیرفت و دانشجوی اون دانشگاه شد اما در میانه راه قوانین اون جا را زیر پا گذاشت,خود دانشگاه این فرد خاطی را جریمه و حتی اخراج میکنه.
دانشگاه دیگه مگه بی قانونه
Iran, Islamic Republic of
عالی بود، احسنت
میثم
Lithuania
این مثال زمانی معنی پیدا میکنه که اون افراد به گفته ایشون خودشون دانشگاه و انتخاب کرده باشن! با تحقیق! با مقایسه دانشگاه ها!! .
سپهر
United Arab Emirates
میتونه اعتقادی به دین نداشته باشه، یا دین دیگه‌ای داشته باشه، ولی نمیتونه در جامعه مسلمین زندگی کنه و هنجارهای اونا رو بشکنه. اساسا در هیچ جامعه‌ای کسی که قوانین اکثریت اون جامعه رو زیر پا بذاره و هنجارشکنی کنه برنمیتابند.
قانون قانونه یعنی قانون جامعه این هست که شما ملزم به حجاب باشی ولو اعتقادی نداشته باشی
United States
این طرف که اصلا مردم را به دانشگاه نرفتن تشویق میکند!!!! کسی که قوانین سخت دانشگاه را نتواند تحمل کند ممکن است اصلا ورود نکند یا ترک تحصیل کند!!!
Iran, Islamic Republic of
انتخاب با خودشه.