سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۷

منشأ کرونا مشخص شد +فیلم

دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 805022
منشأ کرونا مشخص شد +فیلم
به گزارش جهان نيوز، «جفری ساکس» که دو سال ریاست کمیسیون کووید را در مجله معتبر پزشکی «لنست» برعهده داشته، گفت: من پس از دو سال تحقیقات فشرده متقاعد شدم این ویروس از یک آزمایشگاه بیوتکنولوژی آمریکایی نشأت گرفته و منشأ طبیعی نداشته است.

از نظر من این یک اشتباه بزرگ بیوتکنولوژی و نه یک حادثه سرریز طبیعی است. ما به طور قطع نمی‌دانیم اما شواهد کافی برای تحقیقات بیشتر وجود دارد اما این مسئله نه در ایالات متحده و نه جای دیگری مورد تحقیق قرار نمی‌گیرد.
مرجع : آخرین خبر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کرونا کجا بود؟ عراق در کنار ایران قرار گرفته دوست من که ساکن عراق است حرف قشنگی زد گفت کرونا در کشور شما بخاطر ترس اندازی و کرونا هراسی از طریق تلویزیون است در عراق وزارت بهداشت کرونا هراسی نمیکند بخاطر همین هم بیمارستان ها شلوغ نیست و کلا آمار مرگ و میر در عراق بسیار پایین است (ترس برادر مرگ است)
Iran, Islamic Republic of
کاملاً صحیح است من الان دوساله نه ماسک نمیزنم و نه واکسن زدم فقط آگاه بودم و نترسیدم مریض هم نشدم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اقا یا خانم محترم فکر میکنی خیلی شجاع هستی که این مدت که گفتی ماسک نزدی،،انشالله که راست میگی که اتفاقی برات نیفتاده،ولی این را بدان که شما وامثال شما ناقل این ویروس بودید،که خود هم نمی دانستید،یعنی که در گرفتارکردن مردم شریک هستید،باکمی تحقیق خواهید فهمید....
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز ،تمام دنیا گرفتار شدند وخیلی ها هم فوت کردند،اگر میگی کرنا کجابود؟جرات داشتی سری به بیمارستانها ی کرونای میزدی،بدون ماسک ومحافظ،تا ببینی کرنا کجاست،تا حساب دستت بیاید
Iran, Islamic Republic of
موضوع انکار کرونا نیست، موضوع اینه که پمپاژ وحشتناک رسانه ای این بیماری توسط دولت قبل بود .
سعید
Iran, Islamic Republic of
حالا که می دانید دست ساخت هست.
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر آمریکا واذنابش!