سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۵

افتادن عمامه یک نماینده از شدت عصبانیت

چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 804568
در حین مخالفت حجت الاسلام نقدعلی با تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در دولت حسن روحانی، شدت احساسی و هیجانی شدن وی منجر به افتادن عمامه‌اش شد و وی برای دقایقی، ایستاده و بدون عمامه و با در دست گرفتن پایه میکروفن صحبت کرد.
افتادن عمامه یک نماینده از شدت عصبانیت
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری آنلاین، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه ۷ تیر پارلمان در روند بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در دولت حسن روحانی در خصوص انتقال آب بین حوضه ای اظهار داشت: کسی با تحقیق و تفحص مخالفت نیست، ما در کمیسیون کشاورزی حاضر شدیم. این تحقیق و تفحص به نام تحقیق و تفحص کلی است، اما به نام یک استان. اگر انتقال آب اشتباه است، به یزد و بروجن هم اشتباه است.

نماینده مردم خمینی شهر خطاب به رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: به چه مجوزی تک روی کردید؟ و چرا تحقیق تفحص را یک جانبه تائید کردید؟ این چه مدیریتی است؟ تحقیق تفحصی که فقط به نفع چهارمحال باشد مورد قبول ما نیست.

از جمله حاشیه‌های سخنان نماینده معمّم خمینی شهر در مخالفت با تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه ای، افتادن عمّامه وی به علت ناراحتی بود.
 
نقدعلی چند دقیقه‌ای بدون عمّامه صحبت کرد و بلافاصله هم میکروفون خود را به همراه پایه آن به دست گرفت و به‌صورت ایستاده به ادامه مخالفت خود پرداخت.
 
 
پس از دقایقی چند تن از نمایندگان که به دور وی جمع شده بودند، عمّامه وی را بر سرش گذاشتند.
https://jahannews.com/vdciq5avvt1auw2.cbct.html
jahannews.com/vdciq5avvt1auw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه میکنند این نمایندگان
محمود
Iran, Islamic Republic of
اگر مسئولين و نمايندگان قبل به صورت ملي تصميم مي گرفتند .... اين مشكلات پيش نمي آمد .
United States
امیدواریم همه نمایندگان اینقدر بر سر منافع ملی کشور شور و هیجان داشته باشند....
امیر
Iran, Islamic Republic of
داد و بیداد الکی
چرا کارخانه فولاد و طرح های توسعه آن در مناطق کویری ایجاد می شود؟
وقتی آب نیست هی داد بزن
رضا
Iran, Islamic Republic of
امروزه بخشی از توانمندی های یک سیاستمدار است. ...!!!