شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵

ماجرای حضور صوفیان در حرم امام رضا(ع)

سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 804473
ماجرای حضور صوفیان در حرم امام رضا(ع)
به گزارش جهان نيوز، دیروز عده‌ای که آن‌ها را صوفی می‌نامیدند در حرم امام رضا(ع) با صدای بلند شروع به جمع‌خوانی کردند که این اقدام اعتراض‌هایی را به دنبال داشت. معترضان می‌گفتند که چرا خادمان با این افراد برخورد نکردند.

برخلاف این جوسازی‌ها بلافاصله خدام به سراغ این افراد رفته و آن‌ها را به بیرون هدایت می‌کنند. ممنوعیت خواندن با صدای بلند در حرم سبب جلوگیری خادمان از اقدام این افراد شد.
مرجع : مشرق
برچسب ها: حرم امام رضا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جانباز
Iran, Islamic Republic of
اعتراض برای چی؟!!!! اینها به هر شکل میهمان امام رئوف آقا امام رضا (ع) هستند با مرام خودشون هم دارند ابراز ارادت می کنند بی احترامی که نکردند. چرا فکر می کنیم همیشه توطئه ای در کار هست ؟
Iran, Islamic Republic of
اينها رو خود اهل بيت ع طرد كردن يكم مطالعه بفرماييد روايات رو
جانباز
Iran, Islamic Republic of
پیامبر عزیزمان هیچ کسی را طرد نکردند حتی ابوسفیان که اون همه ظلم کرد جنگ های متعددی را به حضرت تحمیل کرد و یاران پیامبر را شکنجه و به شهادات رساند پیامبر فرمودند ابوسفیان و خانه وی در امان هستند هرچند به ظاهر هم اسلام آورد .
Iran, Islamic Republic of
برويد روايات اهل بيت در مورد صوفيه رو در حديقة الشيعة مرحوم مقدس اردبيلى ببينيد ، بعد متوجه مى شويد كه مورد طرد اهل بيت هستن يا نيستن
Iran, Islamic Republic of
سلام بر آقاي رئوف و مهربان كه هر كس با هر مرام و اعتقادي در بارگاه منورش جاي دارد. .