کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همخوانی تاثیر گذار «سلام فرمانده» در بصره

4 تير 1401 ساعت 10:12

کودکان و نوجوان «الهارثه» در شمال شرقی بصره، در حالی که تصاویری از شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دست داشتند، با همخوانی نسخه عربی سرود «سلام فرمانده» با امام زمان (عج) تجدید پیمان کردند.


به گزارش جهان نیوز، پس از استقبال عراقی‌ها از سرود «سلام فرمانده»، کودکان و نوجوانان شهرهای مختلف این کشور نسخه عربی این سرود را در تجمع‌های مختلف اجرا می‌کنند؛ به طوری که این سرود در شهرهایی همچون عراق، کربلا، بصره، بغداد و بابل نیز اجرا شده است و حتی در برخی تجمع‌ها در کنار نسخه عربی این سرود، نسخه فارسی آن نیز پخش می‌شود.

سرود سلام فرمانده در ماه‌های اخیر البته نه تنها در ایران و عراق، بلکه در سایر کشورها از پاکستان و هند گرفته تا نیجریه و بحرین با شور و حالی خاص و حتی به زبان‌های مختلف اجرا شده و توانسته کودکان و نوجوانان را گرد هم آوَرَد.

بر همین اساس، مردم بصره نیز که آزادی خود از دست تکفیری‌ها و داعش را مدیون نیروهای مقاومت و به ویژه شهید قاسم سلیمانی می‌دانند، شب گذشته در الهارثه، شمال شرقی استان بصره در حالی که تصاویری از مقام معظم رهبری و آیت الله سیستانی را در دکور خود قرار داده بودند، نسخه عربی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

همچنین کودکان و نوجوانان این شهر، تصاویری از شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دست داشتند و در این گردهمایی با حضرت مهدی (عج) تجدید پیمان کردند. در ادامه فیلم این مراسم را مشاهده می‌کنید:


دانلود فیلم همخوانی تاثیر گذار «سلام فرمانده» در بصره


کد مطلب: 804118

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/804118/همخوانی-تاثیر-گذار-سلام-فرمانده-بصره

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com