پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳
مستاجران:

بنگاه‌ها پیاز داغ اجاره‌خانه‌ها را زیاد نکنند

سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 803800
بنگاه‌ها پیاز داغ اجاره‌خانه‌ها را زیاد نکنند
به گزارش جهان نيوز، با دوربین و میکروفن زدیم به دل ماجرا، بین جوان و مسن و میانسال؛ از دغدغه و آرزویشان پرسیدم بعد به محالات و درد دلشان رسیدیم و دست آخر مطالبه به حقی که شدنی است.

از مسکن می‌گوییم، از گرانی خرید و غوغای به پا کرده، از اجاره‌بها و رقم‌های میلیونی و نبود قدرت خرید و پرداخت، از فریادی که شاید به گوشی برسد و مرهمی شود بر زخم کهنه و چرکین گرانی سقف.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين بنگاههاي املاك را پلمپ كنيد تا مردم يك نفس راحت بكشند.و
!!
Iran, Islamic Republic of
املاکی ها ؛ از آنجا که هرچه مبلغ اجاره و یا فروش ملک بیشتر باشد ، سهم دلالی بیشتری ، نصیب آنها میشود ، لذا تاثیر زیادی ، در افزایش کاذب اجاره و قیمت املاک دارند ! ..
علی
Iran, Islamic Republic of
باورکنید تسریع درتعطیلی بنگاهها ودلالان وبه اصطلاح مشاورین املاک در شهرها وروستاها که خیلی ها هم مجوز ندارند کلی از مشکلات مردم وجوانان رفع می شود .امروز از کوچک وبزرگ ومردم ومسئولان به این باور ویقین رسیده اند که این ها در روابط ملک ومسکن زندگی مردم وجوانان را تهدید وزمینه ساز نا امیدی از نظام ومسئولین می شود .