پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۸

معیار دهک‌بندی خانوار چیست؟

يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 800051
وزیر کار معیار دهک‌بندی خانواده‌های برای یارانه کمک‌معیشتی مجموعه‌ای از متغیرهای اقتصادی و مالی همچون خودرو، گردش مالی و سودهای بانکی دانسته و ملک و خانه افراد جزو ملاک‌های دهک‌بندی نیست را عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک بار واضح و روشن معیارها و فرمول شناسایی دهک ها را اعلام نمایند
Iran, Islamic Republic of
وقتی صداوسیما، به جز شبکه افق که بیننده کمی داره، سایر شبکه ها رو در اختیار نمایندگان آگاه دولتی مثل دکتر عبدالمالکی قرار نمیده تا مردم رو روشن کنند، چه توقعی از افکار عمومی است ...
Iran, Islamic Republic of
اگر برخوردها چندروزه باشد قطعا اخلالگران ارزی و سکه مجددا بازار و روان مردم را بهم می‌ریزند و گرانی فزاینده و اعتراضات و تحریکات دشمنان را بدنبال دارد.
رسانه‌ها این چند ماه هرروز رصد کنند تا نهادهای اطلاعاتی عملیاتی هر روز با اخلالگران برخورد کنند..
Iran, Islamic Republic of

من با ۴ سر عائله با پرداخت اجاره منزل، هزینه ماهانه ام زیاد می شود و در دهک آخر قرار می گیرم اما آشنای ما با سه سر عائله و ملّاک و موجر بودن در چندین ملک، در دهک های پایین تر!.
mohaadm
Iran, Islamic Republic of
سلام بنده یه نفر میشناسم چند تا خونه داره ویلا داره ماشین داره معیشتی گرفته!!!.
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام
چرا ملک را در نظر نمی گیرند. با اینکار مالکین بزرگ که صدها ملک دارند با مستاجرین در یک سطح قرار می گیرند..
حسین توکلی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا و با سلام تو سامانه که میریم اعلام می کنه شما دهک 7 هستید ولی یارانه به شما تعلق نمی گیره. مگر اعلام نکردند یارانه به دهک 1 تا 9 تعلق می گیره؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
درسایت وزارت رفاه خانواده من جزء دهک هفتم منظور شده ولی یارانه به ما تعلق نگرفته وبا شماره 09200006369 تماس گرفتم وشماره ملی وهمراهم را وارد کردم بلافاصله پاسخ آمد شما جزء دهک دهم هستی خوشحال شدم که فهمیدم جزء ده درصد متمول جامعه هستم وخبرنداشتم !