کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد شدید ژاله صامتی از پرحرفی علیخانی

24 ارديبهشت 1401 ساعت 10:29


به گزارش جهان نیوز، ژاله صامتی در گفت‌وگو با ایمان قیاسی در برنامه «هشتگ عصرجدید» درباره پرحرفی احسان علیخانی اظهارنظر جالبی کرده و گفته: «آقای علیخانی آنجایی که باید حواسش باشد به داورها اصلا حواسش نیست. ماشالا چون یک چانه قوی دارد برای صحبت کردن، الی ماشاءاله تا قیامت می‌تواند حرف بزند اما وقتی من به عنوان داور اشاره می‌کنم زنگ طلایی را باز کن اصلا حواسش نیست.»

صامتی در ادامه هم اشاره مستقیمی به رئیس‌بازی علیخانی در مسابقه کرده و گفته: «می‌خواهد رئیس باشد. اشکالی ندارد اما جایی که باید حواسش به داورها باشد نمی‌دانم چرا نیست.»
 

دانلود فیلم انتقاد شدید ژاله صامتی از پرحرفی علیخانی

این بخش از صحبت‌های ژاله صامتی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخیده و با کامنت‌های مختلفی روبه‌رو شده. برخی از مخاطبان در بخش نظرات پست‌های مرتبط با این ویدئو نوشته‌اند که کاملا با نظرات صامتی موافقند و علیخانی زیاد حرف می‌زند و مدام وسط حرف داورها می‌پرد. بعضی از این مسئله گلایه کرده‌اند که حضور علیخانی در این برنامه اضافه است و در هیچ تلنتی مجری کنار داورها نمی‌نشیند. درباره زنگ طلایی هم اظهارنظرهایی از این بابت وجود دارد که محل قرار گرفتنش اشتباه است و به جای میز مجری باید روی میز داوران باشد.

 


کد مطلب: 799970

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/799970/انتقاد-شدید-ژاله-صامتی-پرحرفی-علیخانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com